Siste artikler

Innholdsmarkedsføring: Eksempler gjort på riktig måte

Kredibilitet gir makt i Google

Siden alle kan publisere innhold på nettet, kan hvem som helst i teorien bli synlig i Google. Ytringsfrihet er topp, men gir også rom for

Unngå spamplating

Spamplating er å bruke bruke malverk for å lage innhold av lav kvalitet og er sammensatt av ordene spam (engelsk, synonymt med lavkvalitetsinnhold) og templating

Slik fungerer AMP

Google er overtydelige på at hastighet er en veldig viktig faktor for brukeropplevelse. Min vurdering av hvorfor Google er så ekstremt opptatt av dette er

Derfør bør du benytte E-A-T i din SEO

E-A-T er et prinsipp for kvalitetssikring som brukes av Google for manuelle vurderinger, der mennesker kontrollerer kvaliteten på innhold som rangerer i Google. Det er grunn

Snake oil SEO

Snake oil er en eufemisme for villedende markedsføring. Den refererer til den petroleumsbaserte mineraloljen eller «slangolje» som pleide å selges som en helbredelse-eliksir for mange

Your Money, Your Life

Google er klar over sin makt i form av at de aller fleste gjør et søk om man er usikker og dessverre gir for mye

Magnus Strømnes Bøe

Ville ikke prioritert stemmesøk

Jeg er dypt uenig med Forbes / Gabriel Shaoolian: Stemmesøk dominerte ikke i 2019, og vil heller ikke gjøre det i 2020! Stemmesøk vokser, men det

Grunnleggende teknisk SEO

Jeg husker med skrekk og gru at jeg måtte for 10 år siden sloss knallhardt i et prosjekt der et stort norsk selskap ikke hadde

Lenkebygging – do’s and dont’s

Do’s and dont’s når du skal bygge lenker til nettstedet ditt Det å bygge lenker er det mange som sier du ikke skal gjøre, fordi det som

Få med deg det siste innen digital vekst, synlighet og markedsføring

En gang i måneden sender vi ut konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt fra bransjen.

Få med deg det siste innen digital vekst, synlighet og markedsføring sammen med over 6.000 følgere i vårt nettverk – helt gratis og uforpliktende.

Nyhetsbrev

En gang i måneden sender vi ut konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt til 6.000 følgere i vårt nettverk – helt gratis og uforpliktende.

Du kan få med deg tips, råd og ny info og rapporter om digital markedsføring, content marketing, sosiale medier, sertifiseringer, webinarer og konferanser innenfor ditt fagområde.