Lykke til med SoMe året 2023! – Strategi og oppskriften på suksess i sosiale medier!

Har du en nedskrevet og dynamisk strategi for bedriftens bruk av sosiale medier?

Har du oppskriften på hvordan du skal oppnå dine mål gjennom bruk av sosiale medier?

 

Content Marketing Norge kan hjelpe deg på veien til å oppnå en mer effektiv og kostnadsbesparende satsing på sosiale medier.

I samarbeid med Valen-Utvik, kan vi bidra til at du og din bedrift får en strategi på plass gjennom et strategiverktøy på hele 47 sider. I dokumentet vil du finne all den nødvendige kunnskapen og rådene du trenger for å ta de gode strategiske valgene for din virksomhet.

 

 

 

 

Strategiverktøyet inneholder følgende innhold:

• Introduksjon • Hashtag-strategi • Snapchat
• Strategiske mål • Facebook • Pinterest
• Innholdsstrategi • Instagram • Annen kanal
• Strategiske verktøy • LinkedIn • Virkemidler
• Innholdskategorier • Twitter • Effektivisering
• Målgrupper • YouTube • Planlegging
• Kanalstrategi • TikTok • Analyse

 

Vi tilbyr dette i tre formater:

 

1 Strategiverktøyet i PDF

Du kan få tilsendt Strategiverktøyet i en PDF fil. Inviter de i bedriften som jobber med sosiale medier, kommunikasjon, markedsføring, kundeservice og salg til en workshop, og fyll inn det innholdet som dere ønsker å ha i deres strategi.

Prisen for Strategidokumentet (pdf) er kr. 9 990,- eks mva

Ønsker du mer info eller å bestille strategiverktøyet i PDF, send den mail til Content Marketing Norge

 

2 Bli sertifisert Social Media Manager

Du kan få Strategiverktøyet sammen med fagboken «Hvordan oppnå suksess i sosiale medier», delta på 13 halvdagsmoduler og bli sertifiser Social media Manager. På sertifiseringen vil du jobbe med å utvikle en ny eller å videreutvikle din SoMe strategi under de 13 onlie/live moduler i sertifiseringen.

Underveis kan du holde egne oppdateringer med ditt team, eller du kan melde på flere i bedriften for å utvikle et felles helhetlig forståelse for strategien som skal legges.

Prisen for sertifiseringen inkludert strategiverktøyet og fagboken er kr 34 990,- pr person.

Her kan lese mer om sertifiseringen Social Media Manager

Ønsker du bare å bestille boken, så bestiller du boken på lenken til kr. 598,- 

 

Å få på plass en nedskrevet strategi er det viktigste du kan gjøre for å kunne jobbe helhetlig og effektivt med sosiale medier. Du får en klarhet i måten du, ditt team og bedriften skal jobbe helhetlig på og hvordan man skal benytte de ulike kanalene for din bedrift.

Her er oversikten over noen av de bedriftene som er blitt sertifisert og har fått på plass en SoMe strategi.

 

 

 

I 2022 ble Silje Vedde fra Birger N. Haug sertifisert som Social Media Manager. Hun ga følgende tilbakemelding på sertifiseringen:

«Innholdsrikt kurs hvor man er innom mange plattformer. Liker at man både lærer å jobbe på et overordnet strategisk nivå knyttet til bedriftens visjoner, verdier og mål og samtidig går veldig konkret ned på detaljer om hvordan man jobber godt med SoMe-plattformene. Perfekt kick-start for å komme i gang med sosiale medier og ikke minst en ypperlig inngangsport for å vise viktigheten av tilstedeværelse i disse kanalene ovenfor ledelse og eiere. Anbefales!» Silje Vedde, Markedskoordinator, BIRGER NHAUG

Du kan også ta kontakt med tidligere sertifiserte. En oversikt kan du finne på nettsiden Social Media Manager

 

 

 

3. Strategiverktøyet og en strategisamling over en dag med en coach som vil bidra til å utvikle strategien sammen med ditt team

Prisen for Strategiverktøyet inkludert en dag strategisamling avhenger av antall deltakere, om det skal gjennomføres fysisk, online, reise- og evt oppholdskostnader.

Be om mer informasjon og et tilbud på dette på content@contentmarketing.no

Lykke til med SoMe året 2023!

Nyhetsbrev

En gang i måneden sender vi ut konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt til 6.000 følgere i vårt nettverk – helt gratis og uforpliktende.

Du kan få med deg tips, råd og ny info og rapporter om digital markedsføring, content marketing, sosiale medier, sertifiseringer, webinarer og konferanser innenfor ditt fagområde.