Ipsos SoMe-tracker, i Norge siden 2013 og nå med sammenlikningsbare data for seks land

Fra høsten 2022 vil dataene i SoMe-Trackeren til Ipsos være tilgjengelige for blant annet DanmarkFinlandNorge og Sverige.

 

 

Undersøkelsen inkluderer grunnleggende innsikt om sosiale medieplattformer som antall profiler og bruks frekvens, samt mer detaljerte informasjon som tidsbruk, emosjonell binding, avhengighet, image og reklameoppfatning.

Key metrics SoMe

15 sosiale medieplattformer er inkludert. Dette gir en unik mulighet til å sammenligne resultatene mellom land.

Rapporten blir på engelsk, og skal bli spesielt nyttig for de som skal planlegge digitale kampanjer og aktiviteter i Norge eller på Nordisk nivå.

 

Mer informasjon finner du på Ipsos

 

 

Nyhetsbrev

En gang i måneden sender vi ut konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt til 6.000 følgere i vårt nettverk – helt gratis og uforpliktende.

Du kan få med deg tips, råd og ny info og rapporter om digital markedsføring, content marketing, sosiale medier, sertifiseringer, webinarer og konferanser innenfor ditt fagområde.