Introduserer Content Magazine 2018

Content Marketing-bransjen har vært i stor vekst de siste fem årene. Flere bedrifter og merkevarer har tatt i bruk innholdsmarkedsføring – ikke bare som en del av deres markedsføringsmiks, men som en viktig del av deres forretningsstrategi.

Bedrifter øker sin satsing på egne kanaler og Content-byråer vokser kraftig gjennom rådgivning, innholdsproduksjon og effektiv distribusjon av innhold. I tillegg har også SEO, Influencer marketing, levende bilder, podcast og thought leadership fått økt fokus og blitt viktigere som en del av satsingen på Content Marketing.

Content-byråer vokser til himmels - markedet nærmer seg 500 millioner”, les mer her

Native Advertising og Content Marketing vil få enormt stor betydning for bedriftenes forretningsstrategi. Content Marketing Norge ønsker å ligge i front som en kunnskapsleverandør innenfor fagområdene sammen med våre samarbeidspartnere.

I tiden fremover lanserer vi Native Advertising Rapporten, Content Marketing Rapporten og flere spennende arenaer for å kunne bygge nye nettverk og innhente ny innsikt.

En av de tingene vi har testet ut, er om vi skal satse på et digitalt magasin – Content Magazine 2018.

Vi har lagt inn tekst, video og bilder, uten at vi har lagt så mye i designet i vår første utgave. Magasinet inneholder følgende temaer:

Gi oss gjerne tilbakemelding på hva du synes om Content Magazine.

Med vennlig hilsen,

Carl-Wilhelm & Ola Hanø

Nyhetsbrev

En gang i måneden sender vi ut konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt til 6.000 følgere i vårt nettverk – helt gratis og uforpliktende.

Du kan få med deg tips, råd og ny info og rapporter om digital markedsføring, content marketing, sosiale medier, sertifiseringer, webinarer og konferanser innenfor ditt fagområde.