Facebook-effekt 2022
Hvordan brukte norske virksomheter Facebook i 2022, og hvilken effekt fikk de ut av det? Facebook-effekt gir deg de virkelige dataene som mange konsulenter og fagpersoner bare synser om.
Rapporten gir deg data og harde fakta fra over 300.000 poster og over en halv million kommentarer fra over 3.000 ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.
Rapporten gir deg blant annet svar på:
- Hvilke typer poster blir delt?
- Hvor mange ser egentlig det som postes organisk på Facebook?
- Hvor mange klikker på lenkene i postene?
- Hvor mange ser videoene helt til slutten?
- Hvordan påvirker engasjement effekten av Facebookposter?
- Når kommer kommentarene, blir de besvart og hvor mange av dem skaper dialog?
- Hvilke bransjer fikk bra effekt, og hvilke fikk dårlig effekt av Facebook i perioden?
- Hvordan har utviklingen vært de siste årene?
Du kan kjøpe rapporten «Facebook-effekt 2022» på SosialeMedier.no for 299kr
Ståle Lindblad, daglig leder i Areca, har analysert nesten 300.000 Facebook-poster fra norske virksomheter og over en halv million kommentarer i 2022. Postene er fra over 3000 ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.