Hvert kvartal arrangerer Ipsos, i samarbeid med Content Marketing Norge og Astrid Valen-Utvik, et trendseminar med fokus på de siste trendene og utviklingen i sosiale medier i Norge. I tillegg presenteres og lanseres Ipsos’ SoMe-tracker.
På webinaret 25. august presenteres Q2 tallene for SoMe-Tracker. Temaene som vi legger fokus på denne gangen er streaming, TikTok og de siste trendene i sosiale medier i Norge.
På webinaret møter du Nathalie Eyde Warembourg fra Ipsos Norway AS.
Samtalen og diskusjonene ledes av Astrid Valen-Utvik
Webinarene er gratis.
Etter webinaret får du tilgang til Ipsos SoMe-tracker rapporten.
Over 920 var påmeldt til webinaret i Q1
Dato: 25. august 2022, kl 09.00
Arrangør: Ipsos, Valen-Utvik AS og Content Marketing Norge
Pris: Gratis!
Påmeldingsfrist: 24. august kl. 16.00
PÅMELDING: Meld deg på Trendseminaret og lanseringen av SoMe Tracker Q2
Dette er Ipsos SoMe-tracker
Ipsos SoMe-tracker gjennomføres online løpende gjennom hele året. Basen er på over 6.000 personer, og er et landsrepresentativt utvalg av befolkningen over 18 år. En andel av informasjonen fra undersøkelsen publiseres kvartalsvis på Ipsos.no og i et kvartalsvis seminar i samarbeid med Content Marketing Norge og Valen-Utvik.
Undersøkelsen er blitt gjennomført siden 2013 og har et unikt datagrunnlag med 15 sosiale medier plattformer, 15 musikk- og strømme tjenester samt informasjon om influenser og podkastlytting.
Ipsos vil i samarbeid med Content Marketing Norge og Astrid Valen-Utvik gjennomføre fire webinarer pr år med fokus på trender, utvikling innenfor SoMe i Norge og dataene fra Ipsos’ SoMe-tracker Q1-Q4
Last ned SoMe-Tracker for Q1 2022