Strossle går inn som Partner i Content Marketing Norge i 2016

Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen Content Marketing og Native Advertising i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap og kompetanse både på digitale og fysiske møteplasser året gjennom.

 

Strossle – Empowering Content!

Strossle er et medieteknologiselskap som bidrar til å presentere innhold som er relevant og interessant for den besøkende hos en lang rekke medier. Strossle plattformen skaper økt trafikk og lønnsomhet for publisister og en personlig og tilpasset opplevelse for brukerne.

Strossle ble etablert i 2014 og har på kort tid etablert seg som en europeisk tjenesteleverandør som har over 500 publisister som partnere i Nord-Europa så langt.

«Vi gir godt innhold den trafikken og oppmerksomheten det fortjener!

rickard-lawson-cmnDet er ikke mangelen på innhold som er utfordringen på nettet idag – det er å skape riktig og relevant oppmerksomhet som gjelder.

Kvalitetsinnhold som bidrar til å gjøre folks hverdag bedre er populært og ettertraktet, uavhengig om avsender er en redaksjonell eller kommersiell kilde. Å gi brukere en personlig og relevant opplevelse online er kjernen i hva Strossle gjør.  Metoden er avansert – men konseptet er ganske enkelt: gjør nettet interessant for brukerne!

Vi leverer over 175 millioner artikkelanbefalinger for over 100 norske publisister i måneden gjennom vårt system. For våre kunder er tryggheten i at man faktisk bare betaler for den trafikken vi skaper en viktig grunn til at vi vokser så raskt som vi gjør. For mediene er vi en viktig partner i å gjøre journalismen og artiklene mer lønnsomme og levedyktige, og for annonsører er vi en åpenbar kanal for å distribuere innhold og skape interesse blant relevante brukere med en oversiktlig forretningsmodell» sier, Rickard Lawson, Norgessjef i Strossle.

Vi er glade for at Strossle har valgt å bli med som en Partner av Content Marketing Norge. Vi ønsker å jobbe sammen med og presentere for markedet de aktørene som tilbyr gode produkter og tjenester innenfor Content Marketing, Native Advetising og Innbound Marketing. Content Marketing Norge ser på Strossle som en viktig aktør i markedet, og en aktør som tilbyr en tjeneste som skaper verdi for publisister. De bidrar til å gjør det lettere for brukerne å finne enda mer relevant og verdiskapenede innhold når brukerne/leserne har funnet veien inn på publisistens sider. Løsningen har avansert teknologi i bunn, men fremstår som enkel, brukervennlig og genial for brukerne. Vi ser frem til et godt samarbeid med Strossle, sier Ola Hanø i Content Marketing Norge

Gjennom året vil du kunne møte Strossle, lære om hvordan de kan skape verdi for deg og dine brukere på bl.a.:

Se mer om Strossle her.

Del dette innlegget med en kollega

Få med deg det siste innen Content Marketing

Over 2500 markedsførerer har allerede meldt seg på nyhetsbrevet for å sikre seg konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt fra bransjen.