Salgsfabrikken blir samarbeidspartner med Content Marketing Norge

Salgsfabrikken inn som partner

Salgsfabrikken blir samarbeidspartner med Content Marketing Norge i 2018/2019.

Daglig leder Øyvind Hammer er mest kjent som Ole Einar Bjørndalens mentale trener gjennom mange år. Han er også kjent for å holde gode salgskurs og lederutvikling. Styreleder Wenche Huser Sund bygde opp og drev HS Media i 21 år, før hun solgte bedriften til Aller Media og satt i den utvidede konsernledelsen i Aller Media. Hun har 25 års erfaring fra mediesalg, kjøp av magasiner og utvikling av magasiner og nettsteder. Nå er Wenche i permisjon fordi hun er ordfører i Grue kommune.

Salgsfabrikken og Content Marketing

Wenche Huser Sund & Øyvind Hammer

«Vi har en veldig god selgerstab med lang og bred erfaring med annonsesalg fra forskjellige medier med god spesialisering på nettsalg. Det siste året har etterspørselen etter Native Advertising økt kraftig, og vi ønsker å øke vår kompetanse på Content Marketing. Vi har derfor valgt å fokusere på å øke våre medarbeideres kompetanse og sender de fleste på sertifiseringskurset i Content Marketing Manager nå i høst. Vi ønsker å styrke det faglige fokuset for å bli og være den faglige rådgiveren for våre kunder på Content Marketing og Native Advertising. Vi ønsker derfor også å gå inn som samarbeidspartner med Content Marketing Norge, og ser frem til de faglige arrangementene i 2019», sier Øyvind Hammer.

Salgsfabrikken AS hjelper til daglig merkevarer med å bli synlige med budskap til den målgruppen de ønsker å nå, gjennom ulike fagblader, magasiner og nettsider.

«Det er stor etterspørsel etter våre faglige magasiner både på nett og print, men det siste året har vi fått økt etterspørsel etter native advertising. Dette fordrer at vi forstår behovene de har og kan tilby best mulig rådgivning til kundene våre. Vi ser en ny giv i markedet og ønsker å være en best mulig rådgiver for våre kunder», sier Øyvind Hammer.

Noen av magasinene som salgsfabrikken tilbyr i markedet.

Content Marketing Norge er heldige som har mange gode partnere som ønsker å tilegne seg og bidra til å øke kompetansen på Content Marketing i Norge. Vi synes det er viktig at medieselskaper og byråer bidrar til å utvikle bransjen. Vi tror Salgsfabrikkens kunder vil oppleve at de vil bli møtt med økt innsikt og kompetanse i fremtiden.

 

Content Marketing Manager

Over 90 personer har nå deltatt på sertifiseringskurset som Content Marketing Manager som Content Marketing Norge arrangerer.

Les mer om Content Marketing Manager-sertifiseringen her.

 

Fakta om CMN: Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen Content Marketing i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om content marketing, native advertising, influencer marketing og inbound marketing.

Om forfatteren

Leave a Reply 0 comments