REDINK går inn som samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Et av Norges ledende content marketing-byråer, REDINK, går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge i 2016.

Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen denne markedsdisiplinen i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om content marketing, native advertising og inbound marketing.

REDINK utvikler strategier, innholdskonsepter og teknologiske løsninger for enkeltkanaler og komplette mediehus, og sørger for at historiene får oppmerksomhet, rekkevidde og respons. REDINK har med sine om lag 65 ansatte Norges bredeste historiefortellerkompetanse tilpasset ulike kanaler og fortellergrep. Blant selskapets mer enn 50 kunder finner man sterke merkevarer som for eksempel Coop, Forsvaret, Høgskolen i Oslo og Akershus og DNB Eiendom.

Per_193_193– Vi har valgt å støtte arbeidet som Content Marketing Norge gjør for å styrke bransjen med kunnskap og kompetanse om den nye markedsdisiplinen. Vi ønsker også å bidra til utvikling av faget og til økt bevissthet om mulighetene som ligger i en strategisk satsing på content marketing, sier administrerende direktør i REDINK, Per Engh Halvorsen.

– Vi er veldig glade for at en av spydspissene i bransjen blir aktivt med i Content Marketing Norge. REDINK har mange dyktige fagfolk og har jobbet med content marketing og engasjerende kommunikasjon i mange år. Vi gleder oss til å få så mange engasjerte personer med på å utvikle bransjen videre samt bidra til å øke kunnskapen og kompetansen til bedriftene i Norge og Norden, sier Ola Hanø, daglig leder i Content Marketing Norge.

REDINK vant gull for Forsvaret i International Content Marketing Awards i 2013, og sølv i samme konkurranse for ICA i 2015.

I løpet av 2016 vil du kunne lære REDINK å kjenne og utfordre dem på hvordan de kan skape verdi for ditt selskap på blant annet disse arenaene:

Lær mer om REDINK her.

Del dette innlegget med en kollega

Få med deg det siste innen Content Marketing

Over 2500 markedsførerer har allerede meldt seg på nyhetsbrevet for å sikre seg konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt fra bransjen.