Fagrådet

Fagrådet i Content Marketing Norge kommer med råd, innspill og forslag til utvikling av Content Marketing Norge. Dette skal bidra til å sikre retningen og den faglige kvaliteten på det innholdet som kommer fra Content Marketing Norge og alle arrangementene som vi etablerer.

Vi ønsker at de som føler seg beredt og kompetent til å sitte i vårt fagråd tar kontakt med oss. Kjenner du noen som du tror har lyst eller noen som absolutt bør være med? Send en mail til content@contentmarketing.no.

De som i dag er med og former fremtidens Content Marketing i Norge er:

Hans-Petter Nygård-Hansen

En av Norges fremste på Content Marketing og digital kommunikasjon. Etter 16 år i IT-bransjen, de fleste i Cisco, flyttet Hans-Petter seg over til PR- og kommunikasjonsbransjen hvor han jobbet mellom 2011 og 2014 hos Gambit Hill + Knowlton Strategies og Geelmuyden Kiese.

Per Engh Halvorsen

Daglig leder og seniorrådgiver i REDINK – Norges største content marketing-byrå. Han har vært sentral i utviklingen av strategier og løsninger for  små og store kunder gjennom sine 30 år i bransjen, og opptatt av at historiene som skapes skal skape målbare resultater for kundene.

Ingunn Solli

Ingunn Solli er faglig leder i Redink og sitter dessuten i selskapets strategiske ledelse. Hun har nærmere 20 års byråerfaring, og var med å starte Redink i 2010. Til daglig jobber hun operativt som strategisk rådgiver for en rekke kunder, blant andre Mills, Strømmen Storsenter og NHO.

Magnus Strømnes Bøe

Administrerende direktør i RED Performance, et prisvinnende performance marketing-byrå som jobber med bedrifter med vekstambisjoner. Selskapet ble etablert i 2011, og har på kort tid oppnådd svært gode resultater for deres kunder – og tatt en ledende posisjon på det norske markedet.

Kristjan Hauksson

Kristjan er COO & Partner i SMFB Engine, som er en utvidelse av det internasjonale, prisvinnende byrået SMFB. Kristjan jobber med klienter som Freia, Geox, Ikea og Maarud.

Sara Narvhus Oksdøl

Daglig leder i Spray AS, et kreativt innholdsbyrå som utvikler kommersielle innholdsløsninger for kunder og samarbeidspartnere. Byrået produserer og distribuerer nasjonale kampanjer på tvers av Amedia sine 63 aviser samt Nettavisen.

Joakim Ditlev

Master i informasjonsvitenskap fra Universitetet i Aarhus. Blogget siden 2003. 5 års erfaring innen innholdsmarkedsføring fra programvarebransjen. I tiden som markedssjef i selskapet Zmags ble han opplært av amerikanske content marketing-eksperter, som nå er svært anerkjente foredragsholdere og forfattere.

Tor Eivind Aurdal

Partner Manager i APSIS International. Tor Eivind hjelper bedrifter å lykkes med e-postmarkedsføring og Marketing Automation.