Effektiv innholdsutvikling gjennom kundereisen
Kundereisen kreativitet og økt effekt. – Dag 2 (3 timer)
- Du lærer hvordan du kan bruke mulighetene i kundereisen til å prioritere arbeidet fremover.
- Hva kan dere gjøre nå, hva kan være konsepter å utvikle og hva skal dere droppe å gjøre.
Del 1: Kreativ idedugnad for å realisere mulighetene
- Vi bruker kreativitet og idemyldring for å komme opp med ideer og konsepter som gjør det mulig å realisere mulighetene.
Del 2: Beinharde prioriteringer
- Hva skal vi gjøre nå, hva kan vente og hva dropper vi.
- Du får innføring i teknikker som hjelper deg å prioritere arbeidet fremover.
Oppgave til deltakerne:
- Kartlegg kundereisen din
- Finn smertepunktene og mulighetene
- Lag hypotesekort for å teste dine muligheter
- Modell for å prioritere hypoteser og tiltak
Dokumenter:
- Presentasjonene på dag 2
- Kundereisen