Epic Content Marketing 2018
Felix Konferansesenter, Aker Brygge

Epic Content Marketing 2018

3. mai / Felix Konferansesenter / Aker Brygge

Lasse Høgfeldt

Kommunikasjonsdirektør i Jyske Bank. Sjefredaktør i Jyske Bank TV.

Robert Rose

Robert is founder and Chief Strategy Officer of The Content Advisory, the consulting and advisory group of The Content Marketing Institute. Over the last five years, Robert has worked with more than 500 companies of all sizes, including 15 of the Fortune 100.

Sara Narvhus Oksdøl

Sara har vært salgsdirektør i Nettavisen og har vært med og bygge opp satsingen på innholdsmarkedsføring og influencer-markedsføring. Hun har mer enn 15 års erfaring innen digital markedsføring fra selskaper som TV 2 og AOL.

Pontus Staunstrup

Pontus er en av Nordens mest erfaren strateg med fokus på Content Marketing, strategi /innholdsmarkedsføring og sosiale medier.

Åsmund Furuseth

Åsmund Furuset

Åsmund er Co-Founder og nylig utnevnt CEO i Kahoot!, og har i mange år vært ansvarlig for forretningsutvikling i det som nå er Norges største eksportvare innen læringsteknologi.

Agnete Tøien Pedersen

Agnete Tøien Pedersen

Agnete leder Kahoot!s globale avdeling for innholdsmarkedsføring, og har nær 15 års erfaring innen content, SEO og markedsføring, både på kunde- og byråsiden. Hun har tidligere vunnet priser i blant annet Gulltaggen, ANFO effekt og Performance Award.

Thomas Barregren

Thomas er adm.dir. i Kntnt Sweden AB, som hjelper ledere og markedsførere å velge metoder & verktøy for deres Content Marketing.

Even Westerveld

Even er Informasjonsdirektør i DNB, der han administrerer den eksterne kommunikasjonen i DNB. Han var tidligere partner i Geelmuyden.Kiese.

Espen Skogen

Espen er redaktør i Redink. Der jobber han med både strategisk innholdsrådgivning og operativ redaksjonell ledelse. Han har nesten 20 års erfaring med digitalt innhold, fra både redaksjonelle og kommersielle aktører.

Steffen Larvoll

Steffen Larvoll

Steffen er markedssjef i LIS og leder selskapets B2B-markedsføring samt IT-drift. Han holder jevnlig foredrag om logistikk, netthandel og Inbound Marketing, og er i tillegg juryleder for Årets Logistikkopplevelse.

Erlend Førsund

Markedssjef i MarkedsPartner.

Killing Marketing: Content-Driven Strategies In A Post-Digital World

What if everything we know about marketing today is what’s holding us back? As marketers our job is to make markets. But what do we really do today? We know that our customer’s journey is more complex than ever before, but have we actually evolved the practice of marketing to meet it? What if we rebooted the whole idea of owned media, and actually led an integrated business strategy with a content-first approach. What if we killed the marketing we know today, in order to save it. Let’s take a hard look at the actual business strategy of content, and how we might reinvent the practice of marketing as a business model.

Robert Rose, Chief Strategy Officer i Content Marketing Institute.

Slik bygger du en fungerende Content Marketing-strategi

Thomas Barregren, Adm.dir i Kntnt Sweden AB.

Influencer Marketing & Thought Leadership: Slik blir du en anerkjent ekspert i din bransje

Erlend er markedssjef i MarkedsPartner, et ledende norsk inbound marketing-byrå. Han har blogget om markedsføring på sin egen blogg Markedsheltene.no siden 2009, og er forfatter av «Tankelederskap – slik blir du en anerkjent ekspert i din bransje» som utkommer i Q2 2018.

Erlend Førsund, Markedssjef i MarkedsPartner.

Effektiv bruk av Native Advertising

Mulighetene og utviklingen innenfor Native Advertising i Norge.

Sara Narvhus Oksdøl | Daglig leder i Spray AS, og leder Amedias helhetlige totale satsing på innholdsmarkedsføring.

Datadrevet innholdsmarkedsføring: Hvorfor bruker en bank penger på video om is på bilruta?

Når Redink lager en video om å fjerne is på bilruta, er det kanskje ikke så åpenbart hvordan den skal øke sjansen for at du tar opp ditt neste billån hos akkurat Santander Consumer Bank. Likevel er den lille «Slik gjør du det»-videoen en svært viktig brikke i en klart definert kundereise. Redink deler tankene bak datadrevet innholdsmarkedsføring, og hvordan systematisk datafangst og nøye planlagte innholdsløp kan sørge for konverteringer og slag på kassa – gjennom strategisk distribusjon av innhold til rett person og til riktig tid.

Espen Skogen | Redaktør i RedInk

The intersection of Account based marketing and content marketing

Perspektivet fra store B2B-kjøp og marketing tech.

Pontus Staunstrup, Head of Content Marketing i Climeon.

Fremtidens mediehus​​​​​​​​​​

Even Westerveld, Informasjonsdirektør og redaktør i DNB.

JYSKE BANK TV: En TV-stasjon med sin egen bank

I 2015 fikk vi under Epic Content Marketing-seminaret besøk av Lasse Hoegfeldt fra Jyske Bank, som snakket om at når man ikke kunne lene seg på mediehus og mediene, så måtte man selv bli et.

Etter å ha vunnet mange priser internasjonalt for sitt arbeid med denne satsingen – hva har de oppnått? Hva var utfordringene i alt fra organisering, produksjon og utvikling? Hva har vært deres suksessoppskrift.

Lasse vil dele fra deres reise i fra tankene om å satse på Content Marketing til hvor de er i dag som et eget mediehus

Lasse Høgfeldt, Head of Communications & Social Media i Jyske Bank. Editor-in-chief, Jyske Bank TV.

Steffen Larvoll

Inbound Marketing: Skape resultater gjennom kundens behov i sin kundereise

Få innsikt i hvordan den norske bedriften LIS ble en Thought Leader og økte salget med 20 mill. kr. på bare ett år.

Steffen Larvoll | Markedssjef i Lager & Industrisystemer AS. Steffen leder selskapets B2B-markedsføring samt IT-drift.