Dette er Content Marketing Norge

Dette er Content Marketing Norge

Content Marketing Norge er kunnskaps- og kompetansearenaen for Content Marketing / Innholdsmarkedsføring i Norge.

I 2015 arrangeres det to arrangementer: Epic Content Marketing og Content Performance. I tillegg kan man hente mye kunnskap og innsikt gjennom artikler, rapporter, e-bøker etc. fra artikler skrevet av bl.a. inviterte redaktører under Content Insight.

Vi har også lansert Content Marketing Awards, som er etablert for å fremme det beste innenfor Content Marketing og for å anerkjenne og belønne de beste Content Marketing-strategiene, aktivitetene, byråene og Content Marketing Managers i bransjen hvert år. Dette skal bidra til å inspirere og hedre godt arbeid som har ledet til effektfulle resultater.

 

Årets fire kategorier i Content Marketing Awards er: 

  • King of Content – Årets Thought Leader
  • Content Excellence – Dette er den beste Content Marketing kampanje/aktivitet
  • Årets Content marketing-blogg
  • Årets Content marketing-byrå

Les mer om og send inn dine nominasjoner på Content Marketing Awards 
Epic Content Marketing 2. og 3. juni
Joe Pulizzi fra Content Marketing Institute – verdens fremste ekspert innen Content Marketing / Inbound marketing – kommer til Oslo sammen med mange av Norges og Nordens fremste eksperter og case.

 

På konferansen vil du bl.a. få møte og få innsikt om: 

  • Content Marketing Strategier, Joe Pulizzi, Content Marekting Institute
  • Innholdsstrategier for sosiale medier, Astrid Haug, Formann i den Danske Kommunikasjonsforeningen
  • Hvordan en dansk bank ble det beste TV-studioet i Europa, og hvordan du selv kan bli et medieselskap, slik at du ikke lenger er avhengig av media, Lasse Hoegfeldt, Jyske Bank
  • The Inbound Road to Success – Content Marketing med leads og salg som mål, Tor Magnus Kolflaath & Barbro Eikesdal, Inbound Group AS
  • Hvordan skape engasjerende kommunikasjon fra den mest prisbelønte PR-rådgiveren i Norge, Preben Carlsen, Trigger.
  • The Next Generation of Content Strategy – Helge Tennø, Jokull AS
  • Sannheten om innholdsmarkedsføring: To problemer, fem årsaker og en løsning, Ove Dalen, Netlife Research
  • Den strategiske guiden til Thought Leadership – Bli bransjens ekspert innenfor ditt fagfelt, Jesper Laursen, Brand Movers.

3. Juni kan du delta på strategiseminarene om:  

  • Content Marketing Strategi, 2 timers strategiseminar med Joe Pulizzi fra Content Marketing Institute.
  • Innholdsstrategier for Sosiale Medier, 3 timer strategiseminar med Astrid Haug, Formann i den Danske Kommunikasjonsforeningen
  • Content Marketing 101 – Din actionplan for å skape suksess med Content Marketing, 3 timers strategiseminar med Joakim Ditlev, Content Marketing Evangelist & forfatter av “Content Marketing Boken”.
  • Engasjerende Kommunikasjon – 2 timers strategiseminar hvor du får et innblikk i Trigger Metoden, Preben Carlsen, Daglig Leder, Trigger.

 

Se mer om konferansen her:

 

Ønsker du å bidra som f.eks. redaktør under Content Insight, foreslå fremtidige talere, bli synlig som en samarbeidspartner gjennom året, gi oss noen tilbakemeldinger eller har noen spørsmål til oss, så ta gjerne kontakt med oss.  (Du finner Content Marketing Norge på Facebook også)

Mvh,
Content Marketing Norge 

Om forfatteren