Markedsstrategi

Markedsføringsstrategi: Fra kostnadspost til inntektssenter

“The idea of creating content that is valuable in and of itself is a really big shift for most companies to make.” —@Robert_Rose Robert Rose, en av verdens fremste eksperter innen markedsstrategi, viser deg hvordan du endrer din markedsføringsstrategi til et resultatsenter – fra kostnadspost til inntektssenter. ”Hva om alt det vi vet om markedsføring […]

LES MER

En Content Marketing-strategi som fungerer

n teoretisk artikkel om strategi? Nei, jeg skal ikke fortelle deg hvorfor det er viktig å skrive ned strategien på papir. Vi skal ikke lage en strategi som samler støv på hylla, men vi skal gå i gjennom hvordan man lager en handlekraftig Content Marketing-strategi, som veileder bedriften til målet. Du vet kanskje allerede hvorfor […]

LES MER

[Webinar] Hvordan lage en video marketing plan for 2018

Ettersom 2017 går mot hell, er det på tide å starte planleggingen av 2018. Ifølge TwentyThree’s Video Marketing Survey, planlegger markedsførere å produsere 5x flere videoer i det kommende året, noe som vil kreve en omfattende, helhetlig video marketing plan. Få med deg TwentyThree sitt webinar «Hvordan lage en Video Marketing Plan for 2018» for […]

LES MER

Adresseavisen Brand Studio går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge

Adresseavisen Brand Studio går inn som offisiell samarbeidspartner til Content Marketing Norge. Adresseavisens content marketing-byrå Brand Studio, er organisert som egen enhet i Adresseavisen, og har ingen tilknytning til redaksjonen i Adresseavisen. Brand Studio produserer og leverer kvalitetsinnhold, kurs, rådgivning og markedsføringsstrategi for merkevarer i Midt-Norge, men samarbeider også med Brand Studio-satsinger i Oslo, Bergen, […]

LES MER

RED Performance går inn som Samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Et av Norges fremste performance-miljøer går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge RED Performance går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge – kunnskaps- og kompetansearenaen innen innholdsmarkedsføring, Native Advertising og Influencer Marketing. Bransjen skal kunne styrke sin kompetanse innen de ulike fagområdene, og samtidig orientere seg om aktører og verktøy som bidrar til at […]

LES MER

Hvordan kartlegge innhold til kundereisen og hver fase i salgstrakten

Hvorfor er det viktig å kartlegge innhold til de ulike fasene i kundereisen? Potensielle kunder er ikke klare for å velge din bedrift første gang de “møter” deg. Her opplever man sjeldent kjærlighet på første blikk. Potensielle kunder går i gjennom en prosess der de lærer, konsumerer, deler og tar ulike beslutninger. I tillegg til det, […]

LES MER
1 2 3 14