Glem tanken om den lineære kundereisen

3,5 milliarder google-søk om dagen gjør at markedsførere må tenke nytt rundt kundereisen og kjøpstrakta. Den korteste veien fra A til B er en rett linje. Men for google-vante kunder kan det ta svært mange søk før de i det hele tatt bestemmer seg for at B er målet. Da blir også kundereisen en helt […]

LES MER

Cloud Media blir samarbeidspartner med Content Marketing Norge i 2018/2019

«Vi skal gjøre våre kunder og samarbeidspartnere bedre», Cloud Media. Cloud Media er et innsiktdrevet kommunikasjonsbyrå som har spesialisert seg på å identifisere og produsere innhold som skaper vekst og nye markedsposisjoner for sine kunder. Grunnlaget i prosessen er en grundig analyse av våre kunders kundereise, og at vi tar denne innsikten inn i deres strategiarbeid. […]

LES MER
Markedsstrategi

Markedsføringsstrategi: Fra kostnadspost til inntektssenter

“The idea of creating content that is valuable in and of itself is a really big shift for most companies to make.” —@Robert_Rose Robert Rose, en av verdens fremste eksperter innen markedsstrategi, viser deg hvordan du endrer din markedsføringsstrategi til et resultatsenter – fra kostnadspost til inntektssenter. ”Hva om alt det vi vet om markedsføring […]

LES MER

En Content Marketing-strategi som fungerer

n teoretisk artikkel om strategi? Nei, jeg skal ikke fortelle deg hvorfor det er viktig å skrive ned strategien på papir. Vi skal ikke lage en strategi som samler støv på hylla, men vi skal gå i gjennom hvordan man lager en handlekraftig Content Marketing-strategi, som veileder bedriften til målet. Du vet kanskje allerede hvorfor […]

LES MER

[Webinar] Hvordan lage en video marketing plan for 2018

Ettersom 2017 går mot hell, er det på tide å starte planleggingen av 2018. Ifølge TwentyThree’s Video Marketing Survey, planlegger markedsførere å produsere 5x flere videoer i det kommende året, noe som vil kreve en omfattende, helhetlig video marketing plan. Få med deg TwentyThree sitt webinar “Hvordan lage en Video Marketing Plan for 2018” for […]

LES MER

Adresseavisen Brand Studio går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge

Adresseavisen Brand Studio går inn som offisiell samarbeidspartner til Content Marketing Norge. Adresseavisens content marketing-byrå Brand Studio, er organisert som egen enhet i Adresseavisen, og har ingen tilknytning til redaksjonen i Adresseavisen. Brand Studio produserer og leverer kvalitetsinnhold, kurs, rådgivning og markedsføringsstrategi for merkevarer i Midt-Norge, men samarbeider også med Brand Studio-satsinger i Oslo, Bergen, […]

LES MER
1 2 3 14