Cloud Media blir samarbeidspartner med Content Marketing Norge i 2018/2019

«Vi skal gjøre våre kunder og samarbeidspartnere bedre», Cloud Media.

Cloud Media er et innsiktdrevet kommunikasjonsbyrå som har spesialisert seg på å identifisere og produsere innhold som skaper vekstBerit Wattne og nye markedsposisjoner for sine kunder. Grunnlaget i prosessen er en grundig analyse av våre kunders kundereise, og at vi tar denne innsikten inn i deres strategiarbeid. Alt innhold fra oss skal være optimalisert for å matche brukernes kundereise og kundenes mål. Vi bidrar også til å nå helt frem gjennom kontinuerlig å optimalisere innholdet, både i forhold til kundenes preferanser og kanalenes egenskaper, sier Berit Wattne, daglig leder i Cloud Media.

 

Noen kundecase:

«Cloud Media bygger alt på innsikt og kompetanseutvikling. Vi gjennomfører mange frokostseminarer og kurs for å gjøre hverandre gode gjennom å dele ny kunnskap, tanker og erfaringer internt, til våre kunder og markedet. Den siste nyheten er podcasten – Den store kundereisen. Vi går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge for å bidra med vår kompetanse og samtidig bidra med økt vekst for Content Marketing og Native Advertising i markedet», sier Berit Wattne daglig leder i Cloud Media.

Podkast: Hvordan skrive gode tekster i innholdsmarkedsføring. Det hjelper lite med god SEO og betalte Facebook-poster hvis enkle språkfeil får bedriften til å se klønete og uproff ut. Men hvordan skriver du godt og korrekt? Hør podkasten med Christine Calvert her »

«Content Marketing Norge er heldige som har mange gode partnere som ønsker å tilegne seg og bidra til å øke kompetansen på Content Marketing, Native Advertising, Influencer Marketing og Inbound Marketing. Vi synes det er viktig at medieselskaper, byråer og leverandørene i bransjen bidrar til å utvikle bransjen gjennom å dele av sin kunnskap og kompetanse», sier Ola Hanø, Daglig leder i Content Marketing Norge.

 

Content Marketing Manager

Les mer om Content Marketing Manager sertifiseringen her.

Fakta om CMN: Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen Content Marketing i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om content marketing, native advertising, influencer marketing og inbound marketing.

Om forfatteren

Carl Wilhelm startet sin karriere som E-Commerce Manager i en nettbutikk som solgte baderomsmøbler. Nå er han Partner & Content Marketing Manager i Content Marketing Norge AS samt markedssjef i eHandelsforum.

Leave a Reply 0 comments