100 første deltakerne får 3 signerte bøker om Content Marketing

Førstemann til mølla får signert bok!

De 100 første som melder seg på Epic Content Marketing 2. og 3. juni, får alle tre bøkene inkludert i konferanseavgiften. Alle bøkene er signert forfatterne.

Epic Content MarketingEpic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less “No longer can we interrupt our customers with mediocre content (and sales messages) our customers don’t care about. Learn how to draw prospects and customers in by creating information and content they actually want to engage with. This groundbreaking guide gives you all the tools to start creating and disseminating content that leads directly to greater profits and growth”.

 

På Epic Content Marketing konferansen vil Joe holde et foredrag den 2 juni og et to timers
strategi seminar Content Marketing Strategy den 3. juni.

 

Screen Shot 2014-12-12 at 13.09.05

«Sig du kan li`mig» – Innholdsstrategi i sosiale medier av Astrid Haug. Astrid er forfatter av to bøker om sosiale medier og formann for Dansk Kommunikasjonsforening.

På Epic Content Marketing vil Astrid holde et foredrag den 2 juni og et tre timers seminar om
Innholdsstrategier i Sosiale Medier den 3. juni.

 

 

 

Screen Shot 2014-12-12 at 13.10.37

Joakim Ditlev er kanskje den som vet mest om Content Marketing i Danmark. Han startet www.contentmarketing.dk i 2010 og jobber i dag med de største selskapene i Danmark med Content Marketing. I tillegg er han forfatter av boken Content Marketing Boken.

Boken tar for seg hvorfor content marketing gir din bedrift verdi, og har historier fra 9danske suksess case innenfor Content Marketing.

Del dette innlegget med en kollega

Få med deg det siste innen Content Marketing

Over 2500 markedsførerer har allerede meldt seg på nyhetsbrevet for å sikre seg konkrete tips og råd, ny kunnskap og innsikt fra bransjen.