Ettersom 2017 går mot hell, er det på tide å starte planleggingen av 2018. Ifølge TwentyThree’s Video Marketing Survey, planlegger markedsførere å produsere 5x flere videoer i det kommende året, noe som vil kreve en omfattende, helhetlig video marketing plan. Få med deg TwentyThree sitt webinar «Hvordan lage en Video Marketing Plan for 2018» for å få oppskriften på hvordan.

 

I webinaret lærer du:

-konkrete metoder for bruk av video over hele markedsføringstrakten

-å bygge en omfattende innholdsplan som involverer video

-hvorfor og hvordan integrere video i de eksisterende marketing verktøy (stack).

-bearbeiding og bruk av videomåling

-om konkrete bruksområder med eksempler fra suksessfulle brands som har brukt mye video i 2017

 

Tid og sted:

Onsdag, 13.desember kl 16. Sted: Internett.

Meld deg på her

 

Presentert av:

Todd Patton, Head of Comms & Story i TwentyThree

Kate Kalil, Community Manager i TwentyThree