Visualdays inn som medlem og partner i Content Marketing Norge

Visualdays inn som partner i Content Marketing Norge

Visualdays inngår samarbeid med Content Marketing Norge – kunnskaps- og kompetansearenaen innen innholdsmarkedsføring, Native Advertising & Influencer Marketing i Norge. Bedrifter og personer skal kunne hente kunnskap om de ulike fagområdene og samtidig orientere seg om aktørene som tilbyr produkter og tjenester som gjør at man kan jobbe mer effektivt med Content Marketing og Native Advertising.

 

Visualdays – Redaksjonell kommunikasjon fra idé til handling

Visualdays er spesialister på redaksjonell kommunikasjon og ble etablert i 2012 av tre partnere. Hver og en av partnerne har over 20 års erfaring som ledere, journalister og fotografer i Norges største avisredaksjoner, og har troen på den kraften som ligger i de gode historiene og fortellinger som gjør et budskap levende.

Peter Raaum fra Visualdays«Visualdays bistår organisasjoner, institusjoner, næringslivet og mediehus i hele prosessen fra idé, analyse og strategi til produksjon og publisering. Vi spør våre oppdragsgivere: Hvem skal se hva, når og hvorfor? Svaret legger premissene for produksjon av tekst, foto og video som treffer målgruppe. Vi ønsker å bidra til å styrke det arbeidet som Content Marketing Norge gjør for bransjen og velger derfor å gå inn som medlem og partner. Vi ønsker å bidra til at bedrifter kan effektivisere sin satsing på Content Marketing og samtidig synliggjøre hvordan Visualdays kan være en fremtidig samarbeidspartner i utviklingen av og satsingen av innholdsmarkedsføring, sier Peter Raaum, daglig leder i Visualdays.

 

I løpet av 2017 kan du møte Visualdays på alle arrangementene til Content Marketing Norge.

Ønsker du å ta en prat med Visualdays, så finner du mer informasjon om de på Visualdays.no.

About the Author

Carl Wilhelm startet sin karriere som E-Commerce Manager i en nettbutikk som solgte baderomsmøbler. Nå er han Partner & Content Marketing Manager i Content Marketing Norge AS samt markedssjef i eHandelsforum.

Leave a Reply 0 comments