Spoon inn som samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Nordens største content marketing-byrå, Spoon, går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge i 2016. – Vi gleder oss til Epic Content Marketing, sier seniorkonsulent og markedssjef i Spoon Norge, Christopher Øyen.

Fakta om CMN: Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen denne markedsdisiplinen i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om content marketing, native advertising og inbound marketing.

Keep it real: Spoon er et contentbyrå. Vi skaper medieopplevelser for våre kunders målgrupper. Vi er overbeviste om at virkeligheten overgår fiksjonen. Alltid. Derfor hjelper vi våre oppdragsgivere å fortelle virkelige historier som når ut, påvirker, engasjerer og skaper målbar effekt. 

 

Nå blir Spoon en del av Content Marketing Norge

rsz_christopher-1– Vi ser på Content Marketing Norge som en spennende arena for å diskutere fag og lære av andre. Forhåpentligvis kan vi også gi noe tilbake gjennom å dele våre caser og erfaringer. Content Marketing Norge har alltid gode foredragsholdere og et program som bidrar til å løfte det faglige nivået i Norge. Dette er noe vi vil være del av, sier seniorkonsulent og markedssjef i Spoon Norge, Christopher Øyen.

Spoon har 25 ansatte i Norge og er Nordens største contentbyrå med til sammen 190 ansatte fordelt på de fem kontorene i Oslo, Göteborg, Stockholm, Malmö og Helsinki. Spoon har også et bredt partnernettverk over hele verden, og har kunder som Obos, Kiwi, Vinmonopolet, Volvo Trucks og Wilh. Wilhelmsen.

 

Foredrag på Epic Content Marketing

På Epic Content Marketing vil Øyen i Spoon holde foredraget «Er innholdet ditt bra nok?». – Flere og flere tar i bruk innholdsmarkedsføring og det på godt og vondt. Ikke alt innhold er like engasjerende. Vi skal ta for oss hva som skiller «bra» fra «fantastisk», med fokus på levende bilder.

Øyen og Spoon gleder seg til to viktige fagdager for contentbransjen i Norge.

– Vi gleder oss veldig til Epic Content Marketing og ser fram til å møte gode kollegaer i en spennende og voksende bransje, ikke minst ser vi fram til gode foredragsholdere og innhold som fokus gjennom to inspirerende dager.

Les mer om Spoon her på deres nettsider

 

About the Author