RED Performance går inn som Samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Et av Norges fremste performance-miljøer går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge

RED Performance går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge – kunnskaps- og kompetansearenaen innen innholdsmarkedsføring, Native Advertising og Influencer Marketing. Bransjen skal kunne styrke sin kompetanse innen de ulike fagområdene, og samtidig orientere seg om aktører og verktøy som bidrar til at man kan jobbe mer effektivt med Content Marketing samt Native Advertising.

«RED Performance er et av de mest prisvinnende performance marketing-byråene og  jobber i dag med bedrifter med vekstambisjoner. Med over 100 kloke hoder i det utvidede Red-miljøet har markedsføringsbyrået tung kompetanse innen digital rådgivning, søkemotorannonsering (SEM), søkemotoroptimalisering (SEO), sosiale medier, konverteringsoptimalisering, e-postmarkedsføring og webanalyse. Vi er utrolig fornøyd med å få med RED Performance inn som representerer et utrolig viktig område for bedrifter som satser på Content Marketing.» sier Ola Hanø, Daglig leder i Content Marketing Norge.

RED Performance bistår selskaper med performance marketing – resultatbasert budsjettering, budskapsutvelgelse og timing.

«Som et performance marketing-byrå, så synes vi det er naturlig å inngå et samarbeid med Content Marketing Norge. Uten godt innhold, er det ingenting å optimalisere og annonsere for. SEO og Performance Marketing er en viktig del i innholdsmarkedsføringen, derfor har jeg også valgt å bli med som fagansvarlig på et av modulene i CMNs nye Content Marketing Manager-kurs. Vi ser frem til et godt samarbeid ut 2017 og 2018», sier Magnus Strømnes Bøe.

 

Magnus Strømnes Bøe er partner og administrerende direktør i RED Performance. Han ble også kåret til Årets foredragsholder 2015-2016 av ANFO og holder jevnlig kurs og foredrag om temaene digital strategi, webanalyse og søkemotoroptimalisering. Han har jobbet med digital markedsføring siden 2001 og er også styreleder for Bransjerådet for Søkemotormarkedsføring (BraSøk).

 

Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen denne markedsdisiplinen i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om content marketing, native advertising og influencer marketing.

RED Performance vil du møte på Content Marketing Norge sine møteplasser gjennom året:

  • Content Marketing Manager – Norges eneste sertifiseringskurs
  • Epic Content Marketing – Dette er den årlige konferansen innenfor Content Marketing og verdiskapende kommunikasjon i Norge.
  • Smart Marketing / Native Advertising – Konferanse om hva som til enhver tid er smart markedsføring og effektiv distribusjon av innhold.
  • Influencer Marketing – Årlig arrangement med fokus på hvordan jobbe med opinionsledere og hvordan ledere kan bygge seg eller sin bedrift opp som en Thought leader / kategorileder innenfor sin bransje.
  • Content Insight – Her finner du artikler som gir kunnskap og innsikt om Content Marketing.
  • Content Marketing Awards – Er etablert som bransjens store årlige prisutdeling for å fremme det beste av det beste innenfor Content Marketing.

 

Målet med Content Marketing Norge

Vi skal bidra til å skape en oversikt over bransjen og de ulike bedrifter og personer som jobber med Content Marketing. Vi tilbyr digitale og fysiske møteplasser hvor bedrifter og personer kan hente kunnskap og kompetanse gjennom hele året.

About the Author