Partnere

Samarbeidspartnere på Content Marketing Norge er aktører som tilbyr produkter og tjenester som bidrar til å gjøre din satsing på Content Marketing mer effektiv.

Blir du en partner / samarbeidspartner blir du integrert i alle våre aktiviteter gjennom hele året – ta kontakt for en prat rundt muligheter. Du kan enten ringe Ola Hanø på telefon 922 922 28 eller sende en mail til content@contentmarketing.no

Vi vil presentere våre partnere i tiden fremover på denne siden.

 

Samarbeidspartnere:

 

REDINK

“Vi skal hjelpe våre kunder med å utvikle de gode historiene som får merkevaren til å leve.”

redink-ny

Hos REDINK er det budskapet og historien som står i fokus, uavhengig av kanalvalg. Hos REDINK treffer du dedikerte og engasjerte mennesker, som brenner for faget sitt og som er opptatt av å skape effektiv og målbar kommunikasjon. De i REDINK er historiefortellere som flytter holdninger, bygger merkevarer og skaper slag på kassa, enten det er gjennom reklame, corporate-markedsføring, digitale løsninger eller redaksjonell kommunikasjon.

REDINK ble i 2014 nominert til 5 priser i Verdensmesterskapet i Content Marketing.

Besøk REDINK sine nettsider.


 

SMFB Engine

smfb-engine

Since 2005 SMFB have been committed to innovation, and SMFB Engine is the latest chapter in that story. Engine`s unique approach is to connect all the relevant people with a digital channel ambassador – their job is to ensure that when the creative is handed to the client, it comes with a strategy to match. SMFB Engine is a creative digital activation agency that chooses to prioritise the engagement strategy over the channels or technologies and is all for integrated planning.

We believe that the consumer decision making about brands is constant. It never stops so brands need to be always on!

This “Always-on” status means that consumers are constantly informed about brands and forming opinions on the fly. The consumer decision making about brands is always on! The company has a great network of international and local experts that work at their desk in Oslo or out of partner offices around the world – These include:

SoMe Management – Online Strategy – Activiation Managers – Community Managers – Pay per click specialists – Analytics – Search Engine Optimization – Programers – Web & Mobile designers.

Besøk SMFB Engine sine nettsider.


 

Egmont – We bring stories to life

Egmont Publishing er Norges største mediehus med stor utviklingskraft og vi har i over 100 år skapt gode historier med vår unike målgruppeinnsikt. Dette er noe vi kan. Vi vet hva som beveger. Vi vet hva som engasjerer.

Ett av de viktigste satsningsområdene for Egmont Publishing er å utvikle godt kommersielt innhold med stor fokus på den enorme målgruppeinnsikt vi sitter på, og som skaper en merverdi for våre kunder og deres merkevarer.

Vi i Egmont Content Marketing Service er en hurtig voksende enhet med 55 personer som er opptatt av å videreføre arven som ligger i forlagshusets lange historie. Vi skaper effektivt innhold og utvikler konsepter. Om det er snakk om lekre magasiner – i trykt eller digital form, kjøpsutløsende advertorials eller større digitale kommunikasjonsløsninger der levende bilder er en viktig del av innholdsleveransen. Det er ikke nøye om oppgaven er liten eller stor. For oss vil vi levere topp resultat uansett hva oppdraget måtte bestå av.

Det er viktig for oss å jobbe tett med kunden for å forsikre oss om at vi hele tiden snakker samme språk, og at vi er enig om hvor veien videre går.

«We bring customers stories to life» sier Nina Wergeland, Head of Content, Egmont Publishing.

Ta kontakt for å høre hvordan Egmont kan bidra til å løse dine utfordringer og hvilke strategiske og operative muligheter som ligger i et samarbeid med Egmont Marketing Service.

Besøk Egmont Publishing sine nettsider.


 

Spoon

spoon-cmn

Spoon er et Content Marketing-byrå. De hjelper deg å finne ut alt om din målgruppe. De analyserer atferd, kommunikasjonskanaler, varemerke, kilder til trafikk, budskap og trender. Spoons innsikt fører til konkrete handlingsplaner for effektiv kommunikasjon. “Arbeidet er ikke ferdig når ditt innhold er publisert – det er da den starter. Vi sporer, måler og analyserer spredningen, og sikrer at ditt innhold får maksimal distribusjon.”

Besøk Spoon sine nettsider.


 

23

twentythree

23 er stolte skapere av 23 Video – et cloudbasert video CMS som muliggjør at organisasjoner kan bygge og drive sin egen profesjonelle videonettside. 23 Video gir full fleksibilitet og kontroll over enhver del av organisasjonens online video kommunikasjon. Ved å være pionér innen fagfeltet online video for organisasjoner har 23 blitt en hjørnestein i content marketing og kommunikasjonsstrategier for hundrevis av bedrifter og organisasjoner.

Besøk TwentyThree sine nettsider.


 

APSIS

black-logo

APSIS er en nordisk aktør som leverer produkter som er helt avgjørende for at en bedrift skal kunne jobbe langsiktig og strategisk med Content Marketing. APSIS tilbyr løsninger for e-postmarkedsføring, A/B-testing, automatiseringsverktøy, Lead Management og Lead Nurturing.

Besøk APSIS sine nettsider.


 

Video for Web

Video For Web er et av de fremste selskapene i Norge på «Levende bilder på Internett».

Med topp moderne utstyr gjennomfører de små og store prosjekter for kunder som har prosjekter i alle størrelser. Video for Web har siden starten gjennomført live-streaming av alt fra enkle kurs og konferanser til store flerkameraproduksjoner. Video for Web skreddersyr løsninger til å passe alle behov, med sterk fokus på kvalitet og trygghet i leveransene.

Besøk Video For Web sine nettsider.


 

Partnere:

 

PR Newswire

PR Newswire er verdensledende leverandør av verktøy for PR og corporate-markedsføring. Dette verktøyet hjelper markedsførere, kommunikatører og investorer osv. å finne engasjerende content og å distribuere nyheter og annet innhold på tvers av tradisjonelle, digitale og sosiale kanaler i nåtid. Løsningen gir også innsiktsfull og handlekraftige rapporter og god overvåkning.

Besøk PR Newswire sine nettsider.


 

Acrolinx

rsz_acrolinx-logo

Acrolinx-plattformen hjelper verdens største merkevarer å lage kvalitetsinnhold. Acrolinx er bygget på en avansert analytisk språkmotor, og er den eneste programvareplattformen som faktisk kan “lese” innholdet og veilede forfattere til å gjøre innholdet deres bedre. Det er derfor selskaper som Adobe, Boeing, Google, og Philips bruker Acrolinx for å lage mer engasjerende, underholdende og mer effektivt innhold . Les mer på acrolinx.com.


 

BylineMe

Byline Me er en global markedsplass for innhold i B2B-markedet. Journalister og innholdsprodusenter kan enkelt administrere og selge sine artikler, bilder og videoer til utgivere over hele verden. På den måten har utgivere enkel tilgang til relevant innhold. Dette kan redusere kostnadene for innholdsproduksjon betraktelig. I tillegg kan også disse utgiverne selge sitt eget innhold til andre utgivere og mediehus i andre markeder. Les mer på bylineme.com


 

Chili Publications

Chili Publications

Chili Publications er et content marketing-byrå som hjelper merkevarer og bedrifter til å bli medieeiere. Vår kjernekompetanse er innholdsstrategi, produksjon og drift av medier for kunder i B2C-segmentet.

Chili Publications står for contentstrategi, idé- og konseptutvikling, målgruppeanalyse, innholdsplaner, produksjon, trykk, distribusjon, annonsesalg, målinger og PR. De tilbyr deg din egen redaksjon med erfaring fra mediebransjen innen ditt fagområde.

Besøk Chili Publications sine nettsider.


 

 

eZ – Open Source, Enterprise Grade Content Management System (CMS)

ez-content-marketing-norge

eZ Enterprise gir deg den teknologien, de verktøyene og tjenestene du trenger for å skape engasjerende opplevelser digitalt. Med tjenesten deres kan du bygge innholdsrike nettsider og apper, distribuere innhold på tvers av flere ulike kanaler og språk – alt dette fra én sikker plattform.

Besøk eZ sine nettsider.


 

Itera Gazette – Make a difference!

LOGO Itera Gazette

I Itera-universet er Itera Gazette kommunikasjonseksperten. Sammen med resten av selskapet skaper de målrettede løsninger i skjæringspunktet mellom teknologi og kommunikasjon. Fleksible team jobber på tvers av fagområder, geografiske grenser, bransjer og samfunnssektorer for å skape de beste løsningene for kundene.

Itera Gazette er i dag et fullservice, kanaluavhengig kommunikasjonsbyrå som leverer utvikling av visuelle identiteter, redaksjonell design, kampanjer, årsrapporter, magasiner, kommunikasjonsstrategier, klarspråk-prosjekter m.m.

I over 25 år har de jobbet med strategisk innholdsproduksjon, og bidratt til å skape kommunikasjon som berører, involverer og engasjerer for sine kunder. Kunden og oppgaven er styrende for hvilke kanaler som velges på hvert enkelt prosjekt.

Besøk Itera Gazette sine nettsider.


 

Visualdays – redaksjonell kommunikasjon fra idé til handling

visualdays-logo-1

Visualdays er spesialister på redaksjonell kommunikasjon, etablert i 2012 av tre partnere som hver har over 20 års erfaring som ledere, journalister og fotografer i Norges største avisredaksjoner. Vi tror på kraften i gode historier, på fortellinger om forbilder og inspirerende handlinger – kort sagt, det som gjør budskap levende. Visualdays bistår i hele prosessen fra idé, analyse og strategi til produksjon og publisering. Vi spør våre oppdragsgivere: Hvem skal se hva, når og hvorfor? Svaret legger premissene for produksjon av tekst, foto og video som treffer din målgruppe.

Se mer om Visualdays på våre nettsider.


Valen-Utvik – Din veileder i sosiale medier!

Valen-Utvik

Valen-Utvik er rådgivere og innholdsprodusenter innen sosiale medier. VU tilbyr konsulenttjenester på kort eller lang sikt, som strateger, koordinator eller prosjektledere, eller som fullt ut ansvarlig for innholdsproduksjon, overvåking, gjennomføring og dialog i sosiale medier på vegne av våre kunder.

Les mer om Valen-Utvik.