Nettavisen Spray inngår samarbeid med Content Marketing Norge

Et av Norges desidert fremste miljøer på Influencer Marketing og Native Advertising går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge.

Spray er Nettavisens influencer-og contentbyrå. De har et stort og dedikert team av skribenter, tekstforfattere, markedsførere og strateger i tillegg til designere, fotograf og egne utviklere. Temet hjelper partnere og kunder med å fortelle de gode historiene som skal treffe målgruppen der de er, i de kanelene Nettavisen eier, kundenes egne løsninger, i sosiale medier eller hos andre distributører. For å sikre optimal spredning og effekt på kundens kampanje har Spray en egen kommersiell desk som kontinuerlig optimaliserer og desker det kommersielle innholdet som de kontrollerer og tilbyr. 

«Vi kjenner våre lesere best og sikrer at innholdet snakker svært godt til våre målgrupper. Dette gjør at våre partnere oppnår økt synlighet og blir en del av den sosiale dialogen.» – Sier Sara Narvhus Oksdøl, som er salgs og markedsdirektør i Nettavisen.

«Med over en million aktive bloggere på blogg.no er Nettavisen Spray størst på influencermarkedsføring i Norge. I tillegg er miljøet i Nettavisen et av de som har jobbet lengst med å tilby Native Advertising, og har mye kunnskap og erfaring i effekten av å benytte Native. Vi ønsker fagmiljøet velkommen til Content Marketing Norge, og ser frem til å kunne få innsikt i og ikke minst dele deres kunnskap og kompetanse på området med markedet.» sier Ola Hanø, daglig leder i Content Marketing Norge.

«Vi hjelper våre partnere med å finne riktig person for merkevare, kampanje og målgruppe. Som et grunnlag for gode, effektive og resultatorienterte kampanjer har vi den lengste erfaringen i Skandinavia med å sy sammen de mest optimale løsningene på markedet. Sprays fordel er å sitte tett på innovasjon, utvikling og nyskapende krefter i et stort publiseringsmiljø. Vi kan levere de neste løsningene først, og tilpasset våre partneres behov og ønsker» – Sier Sara Narvhus Oksdøl.

Sara Narvhus Oksdøl er salgs og markedsdirektør i Nettavisen, og leder selskapets in-house influencer- og contentbyrå Spray. Hun har vært en del av mediebransjen hele sin karriere, og har jobbet med digitale medier de siste 13 årene. Hun har blant annet vært med på å bygge opp og kommersialisere Nettavisen sin satsning på bloggere og native advertising. Sara har bred erfaring innenfor konseptutvikling, mediestrategi og digital kommunikasjon.

Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen denne markedsdisiplinen i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om Content Marketing, Native Advertising og Influencer Marketing.

Nettavisen Spray vil du møte på Content Marketing Norge sine møteplasser gjennom året.

  • Content Marketing Manager – Norges eneste sertifiseringskurs
  • Epic Content Marketing – Dette er den årlige konferansen innenfor Content Marketing og verdiskapende kommunikasjon i Norge.
  • Smart Marketing / Native Advertising – Konferanse om hva som til enhver tid er smart markedsføring og effektiv distribusjon av innhold.
  • Influencer Marketing – Årlig arrangement med fokus på hvordan jobbe med opinionsledere og hvordan ledere kan bygge seg eller sin bedrift opp som en Thought leader / Kategorileder innenfor sin bransje.
  • Content Insight – Her finner du artikler som gir kunnskap og innsikt om Content Marketing.
  • Content Marketing Awards – Er etablert som bransjens store årlige prisutdeling for å fremme det beste av det beste innenfor Content Marketing.

 

Målet med Content Marketing Norge

Vi skal bidra til å skape en oversikt over bransjen og de ulike bedrifter og personer som jobber med Content Marketing. Vi tilbyr digitale og fysiske møteplasser hvor bedrifter og personer kan hente kunnskap og kompetanse gjennom hele året.

About the Author