Jurypanel 2016

[vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_bottom=»15″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off»][vc_column width=»1/1″][vc_single_image image=»1482″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1489″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Marianne Skøien» img_size=»full»][vc_column_text]

Marianne jobber i reklamebyrået Anorak, og har spisskompetanse innen digital kommunikasjon. Hun jobber blant annet med rådgivning, strategi, konseptutvikling, innholdsproduksjon og spredning for/i egne og fortjente kanaler. Marianne har erfaring fra arbeid med en rekke store merkevarer, og har også jobbet noen år på mediesiden.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1381″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Per Engh Halvorsen» img_size=»full»][vc_column_text]

Per Engh Halvorsen er daglig leder og seniorrådgiver i REDINK – Norges største content marketing-byrå med 65 medarbeidere. Han har vært sentral i utviklingen av strategier, innholdskonsepter og løsninger for både små og store kunder gjennom sine 30 år i bransjen, og opptatt av at historiene som skapes skal skape målbare resultater for kundene. Per var med å starte Dinamo PR, og har tidligere også jobbet i Telenor, Kværner Engineering og Nordea

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1017″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Håvard Haga» img_size=»full»][vc_column_text]

Håvard Haga er daglig leder i Plapre. Han har et brennende engasjement for å hjelpe virksomheter med å formidle de gode historiene sine. Håvard har bidratt sterkt med å bygge opp Plapre som et av de ledende Content Marketing-byråene i Norge. Plapre har laget innhold og historier til over 400 bedrifter hittil.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_top=»45″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off» padding_bottom=»60″][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»642″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Nina Hareide-Larsen» img_size=»full»][vc_column_text]

Nina er leder for Sosiale medier i DNB; Norges største bank og en av de største aktørene i det norske reklamemarkedet. Hun er ansvarlig for å ha bygd opp finanskonsernets egne mediekanaler, og står med det bak en markant vridning fra tradisjonell markedsføring til innhold i bankens egne kanaler. DNB har vunnet priser både nasjonalt og internasjonalt for deres arbeid med relevant og engasjerende innhold.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1483″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Torfinn Solbrekke» img_size=»full»][vc_column_text]

Torfinn jobber som seniorrådgiver i Spoon. Han jobber med strategier for innhold, kanaler og spredning, men også kreative konsepter og utvikling. Han jobber til daglig med kunder som KIWI, Kongsberg Gruppen og Norsk Luftambulanse. Torfinn var gründer i Teft og jobbet før det i media, blant annet 11 år i Dagbladet.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»664″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Nina Wergeland» img_size=»full»][vc_column_text]

Nina Wergeland leder satsingen på Content Marketing i Egmont Publishing. Tidligere har hun jobbet med Content Marketing som medeier og partner i content marketing-byrået Cloud Media Service, og har i flere år vært strategisk medierådgiver for Orkla i mediebyrået OMD. Hun har hatt flere konsulentoppdrag for blant annet Orkla og Mondelez.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_top=»45″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off» padding_bottom=»60″][vc_column width=»1/3″][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»503″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Meri Sørgaard» img_size=»full»][vc_column_text]Meri Sørgaard begynte i SMFB Engine tidlig 2014. Hun har bakgrunn i pedagogisk teori og har brukt det som sin tilnærming til sosiale medier og online markedsføring.

Meri har jobbet med kunder som bl.a. IKEA, Orkla, Santander og Statoil. Nylig ble hun kåret til Årets Sosiale Medier Ildsjel på Social Media Days 2015, og ledet SMFB Engine til andreplass i kategorien «Beste sosiale mediebyrå».[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][/vc_column][/vc_row]