Itera Gazette går inn som Partner hos Content Marketing Norge i 2016

«Make a difference!»

Det børsnoterte selskapet Itera AS har over 460 fagspesialister i Norge, Norden, Ukraina og Slovakia som jobber med kommunikasjon og teknologi. Selskapet er bygd rundt verdier som ”nyskapende, lidenskapelig og kompetent”, og skal fortelle kundene hva de kan forvente av Itera Gazette og ikke minst hva alle ansatte kan og skal kunne forvente av hverandre.

KOMMUNIKASJON + TEKNOLOGI = SANT

I Itera-universet er Itera Gazette kommunikasjonseksperten. Sammen med resten av selskapet skaper de målrettede løsninger i skjæringspunktet mellom teknologi og kommunikasjon. Fleksible team jobber på tvers av fagområder, geografiske grenser, bransjer og samfunnssektorer for å skape de beste løsningene for kundene.

Itera Gazette er i dag et fullservice, kanaluavhengig kommunikasjonsbyrå som leverer utvikling av visuelle identiteter, redaksjonell design, kampanjer, årsrapporter, magasiner, kommunikasjonsstrategier, klarspråk-prosjekter m.m.

I over 25 år har de jobbet med strategisk innholdsproduksjon, og bidratt til å skape kommunikasjon som berører, involverer og engasjerer for sine kunder. Kunden og oppgaven er styrende for hvilke kanaler som velges på hvert enkelt prosjekt.

trude-margel

Trude Margel, kommersiell direktør i Itera Gazette.

”Som ledende innen innholdsmarkedsføring og kommunikasjon bekrefter Itera Gazettes leveranser at godt innhold skaper vinnere. Det å skille seg ut fra mengden og møte forbrukeren i deres prefererte kanaler er nøkkelen til suksess,” sier Trude Margel, kommersiell direktør i Itera Gazette. Hun legger til: – Vinnerne er de bedriftene som evner å bygge emosjonelle bånd til forbrukerne gjennom alle kommunikasjonsplattformer, og som møter sine kunder med de gode historiene som differensierer deres tjenester fra andres. Med engasjement i egne og fortjente medier understøttes reklameprofileringen i tradisjonelle medier og styrker oppmerksomhet og identitet, slår Margel fast.

I 1999 ble Gazette fusjonert inn i Itera, og i 2013 ble Itera kommunikasjons- og teknologiselskap etablert. I de siste årene har de holdt til på Ullevål Stadion, men 27. juni flytter de inn i nye spennende lokaler i Nydalen.

– Vi er glade for å få med Itera Gazette som Partner til Content Marketing Norge. De har et strategisk fokus på hvordan man skal og bør jobbe med teknologi og kommunikasjon, og er et selskap som er opptatt av kunnskapsformidling og kompetansedeling. Med en felles lidenskap for kommunikasjon og teknologi, er vi overbevist om at de vil bidra til å heve kompetansen om Content Marketing i Norge. Vi ser frem til et godt samarbeid i 2016 og 2017, sier Ola Hanø, daglig leder i Content Marketing Norge.

Itera Gazette treffer du bl.a. på Epic Content Marketing 19. og 20. mai i Oslo. Du kan også bli bedre kjent med Itera Gazette og Itera-universet gjennom www.itera.no.

About the Author