Epic Content Marketing

Helping Marketers Build Stories That Change The World

— 3. mai 2018 —

Presenterer…

Pontus Staunstrup

Pontus er en av Nordens mest erfaren strateg med fokus på Content Marketing, strategi /innholdsmarkedsføring og sosiale medier. Han hjelper bedrifter og organisasjoner med sine strategier samt å nå sine målgrupper gjennom relevant innhold. Han er i dag ansvarlig for strategi og sosiale medier i PostNord. Pontus er også ofte benyttet som foredragsholder, kursleder og samtalepartner innen innholdsmarkedsføring.

Keynote Speaker

Robert Rose

In the fifth grade, Robert Rose’s teacher sent him home with a note that said ‘Robert likes to tell stories.’ Well, as it turns out, she was right. Robert is the founder and Chief Strategy Officer of The Content Advisory – the consulting and advisory group of The Content Marketing Institute. Robert has been helping marketers tell their story more effectively through digital media for more than 20 years. Over the last five years, Robert has worked with more than 500 companies of all sizes, including 15 of the Fortune 100. He’s provided strategic marketing advice and counsel for global brands such as Capital One, Dell, Ernst & Young, Hewlett Packard, Microsoft, The Bill & Melinda Gates Foundation and UPS.

Thomas Barregren

Thomas er administrerende direktør i Kntnt Sweden AB, som hjelper ledergrupper og markedsførere å velge riktige metoder og verktøy for deres Content Marketing. I 9 år var Thomas administrerende for digitalbyrået Wunderkraut, som var Sveriges raskest voksende bedrift. Thomas har vært benyttet som taler på Webdagene, Sveriges Mediebyråers Stockholm Media Week, Wedensday Relations Content Day, DI:s Gaselltreff. Han har også forelest på Handelshøyskolen på Gøteborg universitet.

Tony Heavens Head of Marketing & Comm i Nets

Epic Content Marketing 2017: An impressive day full of high value content, engaging speakers and knowledge sharing with peers from the industry. Thank you!

Programmet

Epic Content Marketing 2018

08:30 - 09:00

Frokost, kaffe og te

09:00 - 09:45

Killing Marketing: Content-Driven Strategies In A Post-Digital World

What if everything we know about marketing today is what’s holding us back? As marketers our job is to make markets. But what do we really do today? We know that our customer’s journey is more complex than ever before, but have we actually evolved the practice of marketing to meet it? What if we rebooted the whole idea of owned media, and actually led an integrated business strategy with a content-first approach. What if we killed the marketing we know today, in order to save it. Let’s take a hard look at the actual business strategy of content, and how we might reinvent the practice of marketing as a business model.

Robert Rose

  • Konferansen
  • Påmelding
  • Partnere
  • AWARDS

Epic Content Marketing 2018

Konferansen skal i 2018 arrangeres for fjerde gang i Oslo den 3. mai.

Mange av verdens fremste fagpersoner innenfor Content Marketing har besøkt Epic Content Marketing-konferansen de siste årene. De som bl.a. har besøkt oss er Joe Pulizzi, Jeff Bullas, Ann Handley og Michael Brenner.

Under Epic Content Marketing 2018 vil du få inspirasjon og lære av de beste innenfor innholdsmarkedsføring, fra både internasjonale og nasjonale suksesscaser.

DETTE ARRANGEMENTET ER TILRETTELAGT FOR ALLE SOM JOBBER MED:

  • Innholdsstrategier
  • Innholdsproduksjon
  • Big Data / Business Inteligence / CRM
  • Markedsføring og Omni-Channel Marketing
  • Branded Content / Native Advertising
  • Digital Markedsføring og Kommunikasjon
  • Performance Marketing
  • Kommunikasjonrådgivning og PR
  • Storytelling
  • Webredaktører
  • Sosiale Medier