Itera Gazette går inn som Partner hos Content Marketing Norge i 2016

«Make a difference!» Det børsnoterte selskapet Itera AS har over 460 fagspesialister i Norge, Norden, Ukraina og Slovakia som jobber med kommunikasjon og teknologi. Selskapet er bygd rundt verdier som ”nyskapende, lidenskapelig og kompetent”, og skal fortelle kundene hva de kan forvente av Itera Gazette og ikke minst hva alle ansatte kan og skal kunne […]

LES MER

6 prinsipper som gjør at innholdet ditt sprer seg viralt

Har du lurt på hvorfor noen ting blir svært populært mens andre ting drukner i all støyen? Og hvorfor noen produkter blir veldig populære? I denne artikkelen skal vi gå igjennom kanskje de 6 viktigste prinsippene bak innhold, produkter og idéer som sprer seg viralt. Spredningen starter med et par individer eller organisasjoner, ofte fra […]

LES MER

Content Marketing Norge inngår samarbeid med Native Advertising Institute

Content Marketing Norge (CMN) har inngått et samarbeid og partnerskap med Native Advertising Institute (NAI) Native Advertising Institute ble etablert med det formål å hjelpe markedsførere til å lykkes med Native Advertising og for å gi innsikt i de verktøy som man trenger for å jobbe effektivt med Native Advertising i aviser, magasiner, TV, digitale […]

LES MER

Må vi fylle internett med mer innhold?

En versjon av denne artikkelen ble først publisert på Utbrudd, Bouvets blogg. Jeg har vært webredaktør i mange år. Nå er jeg rådgiver, og bistår kunder med digitalt innhold. Jeg vet hvor mye press det er på å få ut nytt innhold: kampanjeinformasjon, produktinformasjon, nyheter … Kampen om forsiden er fortsatt reell i mange bedrifter, […]

LES MER

eZ Systems går inn som Partner hos Content Marketing Norge i 2016

«Innhold betyr verdiskapning» eZ tilbyr løsninger for innholdsstyring (Content Management, CMS) og kundeopplevelser (Customer Experience, CXM) som setter deg i stand til å skape spennende digitale opplevelser som fungerer! eZ ble grunnlagt i 1999 av Aleksander og Bård Farstad som hadde en enkel idé i hodet: “Folk som arbeider sammen og deler informasjon, kunnskap og ideer, […]

LES MER
Innholdsmarkedsføring: 9 grunnregler av Ann Handley

8 grunnregler for vellykket innholdsmarkedsføring

Ann Handley, bestselgende forfatter, Keynote Speaker og den mest innflytelsesrike kvinnen i sosiale medier ifølge Forbes, kommer til Epic Content Marketing 2016 for å lære oss hvordan vi kan ta vår innholdsmarkedsføring til et høyere nivå. Den sosiale webben gjør at merkevarer er nødt til å produsere innhold som er nyttig og engasjerende for sine […]

LES MER

PR Newswire går inn som Partner hos Content Marketing Norge

PR Newswire er verdensledende leverandør av verktøy for PR og corporate-markedsføring. Dette er verktøy som gjør at markedsførere, kommunikatører og investorer osv. kan finne engasjerende content og distribuere nyheter og annet innhold på tvers av tradisjonelle, digitale og sosiale kanaler i nåtid. Løsningen gir også innsiktsfull og handlekraftige rapporter og god overvåkning. Med PR Newswire […]

LES MER