Content Inc - Joe Pulizzi at Content Marketing Norge

Content Inc – Hvordan bygge et stort publikum og en vellykket bedrift

Verdens fremste content marketing-ekspert, og grunnleggeren av Content Marketing Institute (CMI), Joe Pulizzi, kom til Epic Content Marketing 19. og 20. mai 2016 for å dele oppskriften på hvordan man kan bruke innhold til å bygge en vellykket bedrift. Det var andre året på rad Joe Pulizzi var invitert for å komme og dele sin […]

LES MER

10 grep for bedre innhold på web

Et profesjonelt drevet nettsted med godt design og et klart, tydelig og brukertilpasset innhold, skaper tillit og bygger omdømme. Er du usikker på om din bedrift har full kontroll på innholdet, kan disse tipsene være nyttig å ta en titt på!   1. Utnevn én webredaktør Hvis «alle» har ansvaret for webben, har i realiteten […]

LES MER

APSIS går inn som samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Nordens ledende leverandør på e-postmarkedsføring, APSIS, går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge i 2016. Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen Content Marketing og Native Advertising i Norge. Bedrifter og personer skal kunne hente kunnskap om Content Marketing og Native Advertising. Samtidig skal man kunne orientere seg om de aktørene som […]

LES MER

Spoon inn som samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Nordens største content marketing-byrå, Spoon, går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge i 2016. – Vi gleder oss til Epic Content Marketing, sier seniorkonsulent og markedssjef i Spoon Norge, Christopher Øyen. Fakta om CMN: Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen denne markedsdisiplinen i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente […]

LES MER

Byline Me går inn som Partner hos Content Marketing Norge i 2016

Byline Me er en felles markedsplass for både innholdsprodusenter og mediehus over hele verden. Som frilansjournalist kan du publisere selge og syndikere artikler, bilder og video til kunder over hele verden. Du kan publisere på norsk og så oversetter systemet artikkelen som en slags «forhåndsvisning» til engelsk. En Internasjonal utgiver kan kjøpe den for så […]

LES MER

Itera Gazette går inn som Partner hos Content Marketing Norge i 2016

«Make a difference!» Det børsnoterte selskapet Itera AS har over 460 fagspesialister i Norge, Norden, Ukraina og Slovakia som jobber med kommunikasjon og teknologi. Selskapet er bygd rundt verdier som ”nyskapende, lidenskapelig og kompetent”, og skal fortelle kundene hva de kan forvente av Itera Gazette og ikke minst hva alle ansatte kan og skal kunne […]

LES MER

6 prinsipper som gjør at innholdet ditt sprer seg viralt

Har du lurt på hvorfor noen ting blir svært populært mens andre ting drukner i all støyen? Og hvorfor noen produkter blir veldig populære? I denne artikkelen skal vi gå igjennom kanskje de 6 viktigste prinsippene bak innhold, produkter og idéer som sprer seg viralt. Spredningen starter med et par individer eller organisasjoner, ofte fra […]

LES MER

Content Marketing Norge inngår samarbeid med Native Advertising Institute

Content Marketing Norge (CMN) har inngått et samarbeid og partnerskap med Native Advertising Institute (NAI) Native Advertising Institute ble etablert med det formål å hjelpe markedsførere til å lykkes med Native Advertising og for å gi innsikt i de verktøy som man trenger for å jobbe effektivt med Native Advertising i aviser, magasiner, TV, digitale […]

LES MER