Content Marketing, Customer Intelligence og Omni-Channel strategi

Helge har lang erfaring fra en rekke fag- og kompetanseområder innen teknologi og kommunikasjon. Han har besatt rollene som både kreativ og strategisk leder i reklamebransjen, digital forretningsutvikler i IT-bransjen og strategisk planner i designbransjen. Frem til 2014 jobbet Helge som Chief Digital Officer i Dinamo, hvor han hadde ansvar for digital forretningsutvikling for Dinamos […]

LES MER
Førstemann til mølla får signert bok!

100 første deltakerne får 3 signerte bøker om Content Marketing

De 100 første som melder seg på Epic Content Marketing 2. og 3. juni, får alle tre bøkene inkludert i konferanseavgiften. Alle bøkene er signert forfatterne. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less «No longer can we interrupt our customers with mediocre content (and sales […]

LES MER

Innholdsstrategier for sosiale medier

Innholdsstrategi er nøkkelen til Suksess på sosiale medier. Astrid Haug har de siste ti år jobbet som rådgiver innenfor digital strategi, sosiale medier og politisk kommunikasjon. Etter å ha jobbet med digitale medier og intervjuet mange suksessrike virksomheter, har hun utviklet en egen modell som bedrifter og organisasjoner kan anvende i sosiale medier. Modellen er […]

LES MER
Bli redaktør

Vil du bli redaktør?

Lyst til å dele din ekspertise med andre i bransjen? Kunne du tenke deg å bli den personen som øker andres kunnskap innenfor din bransje, slik at også de – ved hjelp av deg – blir eksperter? Vi vil samle, utvikle og dele kunnskap og kompetanse rundt Content Marketing. Vi inviterer redaktører innefor ulike fagområder til å […]

LES MER
Innholdsformat - innholdstema

Hvordan lage innhold i et format publikum liker

Utgave 3 av 7 – komme i gang-serien: Nå har du forhåpentligvis tatt tak i de viktige elementene innenfor innholdsmarkedsføring, og begynt å utarbeide din content marketing strategi. Nå som du har et solid fundament, er det på tide å lage selve innholdet. Men hva slags innhold er best å lage? Det finnes mange forskjellig type innhold […]

LES MER
Elementer som din innholdsmarkedsføringsstrategi bør inneholde

5 elementer som content marketing strategien bør inneholde

Utgave 2 av 8 – komme i gang-serien: I forrige innlegg drøftet vi to grunnleggende elementer du må ha på plass for å komme i gang med innholdsmarkedsføring; markedsmålene og formålsparagrafen. Men for at du virkelig skal lykkes, så trenger du en dokumentert innholdsmarkedsføringsstrategi. Det å ha en dokumentert strategi for innholdsmarkedsføringen er avgjørende – det […]

LES MER
2 grunnleggende elementer i innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring: 2 grunnleggende elementer du må ha på plass

Utgave 1 av 7 – komme i gang-serien: Du har lyst til å komme i gang med innholdsmarkedsføring, men hvordan starter man? Det spørsmålet tar vi for oss i dette innlegget. Kort sagt, det er to viktige elementer du trenger i en vellykket content marketing plan; forretningsmål og et formålsparagraf. Ved å ha disse elementene på plass, […]

LES MER
Definisjonen av innholdsmarkedsføring

Hva er innholdsmarkedsføring?

Artikkel oppdatert 9. august 2017. Innholdsmarkedsføring (Content Marketing) er ikke noe nytt. John Deere lanserte magasinet sitt for bønder i 1895. Men, det er noen misforståelser, selv blant profesjonelle markedsførere. Selv om undersøkelser viser at forbrukere stadig ignorerer tradisjonelle markedsføringsmetoder, er det mange ledere og bedriftseiere som fortsatt forholder seg til å promotere sine produkter og […]

LES MER
1 11 12 13