Bli redaktør

Vil du bli redaktør?

Lyst til å dele din ekspertise med andre i bransjen? Kunne du tenke deg å bli den personen som øker andres kunnskap innenfor din bransje, slik at også de – ved hjelp av deg – blir eksperter? Vi vil samle, utvikle og dele kunnskap og kompetanse rundt Content Marketing. Vi inviterer redaktører innefor ulike fagområder til å […]

LES MER
Innholdsformat - innholdstema

Hvordan lage innhold i et format publikum liker

Utgave 3 av 7 – komme i gang-serien: Nå har du forhåpentligvis tatt tak i de viktige elementene innenfor innholdsmarkedsføring, og begynt å utarbeide din content marketing strategi. Nå som du har et solid fundament, er det på tide å lage selve innholdet. Men hva slags innhold er best å lage? Det finnes mange forskjellig type innhold […]

LES MER
Elementer som din innholdsmarkedsføringsstrategi bør inneholde

5 elementer som content marketing strategien bør inneholde

Utgave 2 av 8 – komme i gang-serien: I forrige innlegg drøftet vi to grunnleggende elementer du må ha på plass for å komme i gang med innholdsmarkedsføring; markedsmålene og formålsparagrafen. Men for at du virkelig skal lykkes, så trenger du en dokumentert innholdsmarkedsføringsstrategi. Det å ha en dokumentert strategi for innholdsmarkedsføringen er avgjørende – det […]

LES MER
2 grunnleggende elementer i innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring: 2 grunnleggende elementer du må ha på plass

Utgave 1 av 7 – komme i gang-serien: Du har lyst til å komme i gang med innholdsmarkedsføring, men hvordan starter man? Det spørsmålet tar vi for oss i dette innlegget. Kort sagt, det er to viktige elementer du trenger i en vellykket content marketing plan; forretningsmål og et formålsparagraf. Ved å ha disse elementene på plass, […]

LES MER
Definisjonen av innholdsmarkedsføring

Hva er innholdsmarkedsføring?

Innholdsmarkedsføring (Content Marketing) er ikke noe nytt. John Deere lanserte magasinet sitt for bønder i 1895. Men, det er noe misforståelser, selv blant profesjonelle markedsførere. Selv om forskning viser at forbrukere stadig ignorerer tradisjonelle markedsføringsmetoder, er det mange ledere og bedriftseiere som fortsatt forholder seg til å promotere sine produkter og tjenester på denne måten. Andre […]

LES MER
1 11 12 13