Taktiske tips om innholdsmarkedsføring og linkedin

Jaime Pham sine taktiske tips om innholdsmarkedsføring og LinkedIn

Hvordan lykkes med innholdsmarkedsføring, og hvordan skape gode resultater gjennom bruken av LinkedIn som kanal? Jaime Pham, LinkedIns in-house ekspert på innholdsmarkedsføring og Native Advertising, kommer til Epic Content Marketing den 26. april 2017. Jaime kommer til konferansen for å snakke om Employee-generated content: Hvordan utnytte de interne fagekspertene og dine ansatte for å menneskeliggjøre […]

LES MER

Animer går inn som Samarbeidspartner på Content Marketing Norge i 2017

Animer leverer skreddersydde animasjonsvideoer til bedrifter, og med hjelp av talentfulle manusforfattere og animatører presenteres idéer på en kreativ måte. Animasjon bringer liv til din merkevare «Vi i Animer AS lager skreddersydde animasjonsvideoer til alle typer bedrifter og organisasjoner. Det finnes mange grunner til at det er fordelaktig å bruke video som en del av […]

LES MER

9 tips for å lykkes med din Influencer Marketing

Lee Odden, en av verdens fremste fagpersoner på digital markedsføring og Influencer Marketing, kommer til Oslo og konferansen Epic Content Marketing 2017 den 26. april for å snakke om innholdsmarkedsføring og Influencer Marketing. Lee har jobbet bl.a. med store selskaper som LinkedIn, Dell, HP, Microsoft og Staples, og blir regelmessig benyttet som influencer i bl.a. […]

LES MER

Valen-Utvik AS blir Partner i Content Marketing Norge

Valen-Utvik AS  inngår samarbeid med Content Marketing Norge – kunnskaps- og kompetansearenaen innen innholdsmarkedsføring, Native Advertising & Influencer Marketing i Norge. Bedrifter og personer skal kunne hente kunnskap om de ulike fagområdene og samtidig orientere seg om de aktørene som tilbyr produkter og tjenester som gjør at man kan jobbe mer effektivt med Content Marketing […]

LES MER
Hvordan øke effekten av din Content Marketing

Six Sigma – Slik øker du effekten av din Content Marketing

Denne artikkelen ble først publisert av Carl Wilhelm Vedvik i Analysen nr. 16 (ved Norges Markedsanalyseforening). I følge Content Marketing Institute sier 88% av alle B2B-markedsførere og 76% av alle B2C-markedsførere at de bruker Content Marketing i sin markedsføringsmiks. Halvparten av merkevarene i begge gruppene sier at de vil øke budsjettet på Content Marketing til neste […]

LES MER
Visualdays inn som partner i Content Marketing Norge

Visualdays inn som medlem og partner i Content Marketing Norge

Visualdays inngår samarbeid med Content Marketing Norge – kunnskaps- og kompetansearenaen innen innholdsmarkedsføring, Native Advertising & Influencer Marketing i Norge. Bedrifter og personer skal kunne hente kunnskap om de ulike fagområdene og samtidig orientere seg om aktørene som tilbyr produkter og tjenester som gjør at man kan jobbe mer effektivt med Content Marketing og Native […]

LES MER

En synergisk trio: eZ inngår Partnerskap med Good Morning og Dinamo

Bilde av Kampanje.com Fra venstre: Michael Birkeland (Good Morning), Eiren Veen Birkeland (eZ), Camilla Unger (eZ), Christian Westerberg Thoresen (Dinamo) Les hele artikkelen på Kampanje. I desember i fjor lanserte det norskeide selskapet eZ Systems neste generasjons publiseringsløsning. Dette er den største lanseringen eZ har gjort på drøye tolv år. Nå utvider også programvareselskapet det norske partnernettverket […]

LES MER

APSIS og Innometrics slår seg sammen for å lansere ”APSIS Open Marketing Hub”

Det digitale markedsføringsselskapet APSIS setter ny standard med ”APSIS Open Marketing Hub”, som gjør kunder i stand til fullt ut å kunne integrere markedsføring – på egne premisser. Det er en stor utvikling mot mer målrettede og datadrevne løsninger for markedsføring, som gjør markedsførere i stand til å kommunisere med kunder på et mye dypere […]

LES MER
1 2 3 13