[Webinar] Hvordan lage en video marketing plan for 2018

Ettersom 2017 går mot hell, er det på tide å starte planleggingen av 2018. Ifølge TwentyThree’s Video Marketing Survey, planlegger markedsførere å produsere 5x flere videoer i det kommende året, noe som vil kreve en omfattende, helhetlig video marketing plan. Få med deg TwentyThree sitt webinar «Hvordan lage en Video Marketing Plan for 2018» for […]

LES MER

Adresseavisen Brand Studio går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge

Adresseavisen Brand Studio går inn som offisiell samarbeidspartner til Content Marketing Norge. Adresseavisens content marketing-byrå Brand Studio, er organisert som egen enhet i Adresseavisen, og har ingen tilknytning til redaksjonen i Adresseavisen. Brand Studio produserer og leverer kvalitetsinnhold, kurs, rådgivning og markedsføringsstrategi for merkevarer i Midt-Norge, men samarbeider også med Brand Studio-satsinger i Oslo, Bergen, […]

LES MER

RED Performance går inn som Samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Et av Norges fremste performance-miljøer går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge RED Performance går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge – kunnskaps- og kompetansearenaen innen innholdsmarkedsføring, Native Advertising og Influencer Marketing. Bransjen skal kunne styrke sin kompetanse innen de ulike fagområdene, og samtidig orientere seg om aktører og verktøy som bidrar til at […]

LES MER

Nettavisen Spray inngår samarbeid med Content Marketing Norge

Et av Norges desidert fremste miljøer på Influencer Marketing og Native Advertising går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge. «Vi kjenner våre lesere best og sikrer at innholdet snakker svært godt til våre målgrupper. Dette gjør at våre partnere oppnår økt synlighet og blir en del av den sosiale dialogen.» – Sier Sara Narvhus […]

LES MER

Hvordan kartlegge innhold til kundereisen og hver fase i salgstrakten

Hvorfor er det viktig å kartlegge innhold til de ulike fasene i kundereisen? Potensielle kunder er ikke klare for å velge din bedrift første gang de “møter” deg. Her opplever man sjeldent kjærlighet på første blikk. Potensielle kunder går i gjennom en prosess der de lærer, konsumerer, deler og tar ulike beslutninger. I tillegg til det, […]

LES MER
Språkprofil – Et nyttig verktøy for din innholdsmarkedsføring

Språkprofil – et nyttig verktøy for bedrifter som vil lykkes med Content Marketing

Grafisk profil har de fleste hørt om, men språkprofil? Hva er det, og hva skal bedriften med det? Det er ikke uten grunn at flere og flere virksomheter går inn for å utvikle sine egne språklige retningslinjer. Store virksomheter har dem ofte. Stadig flere kommuner og offentlige instanser også. Og på bakgrunn av språkprofilarbeidet vi […]

LES MER

Spoon søker innholdsprodusent og redaksjonell designer til Oslo-kontoret

Spoon er et av Nordens ledende byråer innen innholdsmarkedsføring, og har kontorer i Oslo, Stockholm, Göteborg, Malmö og Helsinki. Content Marketing-byrået hjelper deres oppdragsgivere å fortelle ekte historier som er underholdende, inspirerende og som skaper forandring. Spoon Oslo vokser og de skal styrke laget deres med en dyktig innholdsprodusent og en redaksjonell designer.   Innholdsprodusent / redaktør Spoon søker […]

LES MER
Taktiske tips om innholdsmarkedsføring og linkedin

Jaime Pham sine taktiske tips om innholdsmarkedsføring og LinkedIn

Hvordan lykkes med innholdsmarkedsføring, og hvordan skape gode resultater gjennom bruken av LinkedIn som kanal? Jaime Pham, LinkedIns in-house ekspert på innholdsmarkedsføring og Native Advertising, kommer til Epic Content Marketing den 26. april 2017. Jaime kommer til konferansen for å snakke om Employee-generated content: Hvordan utnytte de interne fagekspertene og dine ansatte for å menneskeliggjøre […]

LES MER
1 2 3 14