Program & Talere: 2015

[vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_bottom=»30″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off»][vc_column width=»1/1″][vc_column_text]

Content Performance 2015

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1091″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Nina Hareide-Larsen

Head of Social Media, DNB

«Content Excellence 2015»

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1086″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Håvard Haga

Daglig leder og partner i Plapre AS

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1088″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Jorunn Flydal

«Årets Thought Leader»

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][ultimate_spacer height=»30″ height_on_tabs=»20″ height_on_mob=»20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1085″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Henriette Hedløv

«Årets Thought Leader»

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1089″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Kristján Már Hauksson

CEO / Partner SMFB Engine

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1092″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Pia Tryland

Daglig leder i content marketing-byrået

Chili Publications

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][ultimate_spacer height=»30″ height_on_tabs=»20″ height_on_mob=»20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1090″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Lauga Oskarsdottir

Medgründer og Daglig Leder i

United Bloggers

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1087″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Hans-Petter Nygård-Hansen

Kommunikasjonsrådgiver og gründer av kommunikasjonsbyrået KommFrem

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1119″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Björn Audunn Blöndal

Bonzaii AS

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][ultimate_spacer height=»30″ height_on_tabs=»20″ height_on_mob=»20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1118″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Christian Enger

Bonzaii AS

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1083″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Anne Stokke

Divisjonsdirektør/Strategisk rådgiver i

Bouvet Kundeopplevelse.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1123″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Helene Friis

Manager Digital & Direct Marketing

Telenor

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][ultimate_spacer height=»30″ height_on_tabs=»20″ height_on_mob=»20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1117″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Kristiane Roe Hammer

Leder ANDI

(Amedia Native og Digitale Inntekter)

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1254″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Vigdis Nybø

Content Manager

RedInk

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»1253″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_column_text]

Jørgen Sørlie

Kommersiell direktør

Dagbladet

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][ultimate_spacer height=»100″ height_on_tabs=»50″ height_on_mob=»50″][vc_column_text]

Program – «The best performance for your content!»

[/vc_column_text][ultimate_spacer height=»30″ height_on_tabs=»20″ height_on_mob=»20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1125″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Åpning av Content Performance ved dagens konferansier

Håvard Haga, Daglig leder, Plapre AS.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1131″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Hva har bedrifter og merkevarer som lykkes med content marketing til felles?

  • «Hva er de internasjonale trender innen content marketing og native advertising og hva skaper de gode resultatene»

Pia Tryland, Daglig leder, Chili Publications.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1135″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Thought Leadership i et Content-perspektiv

Henriette Hedløv, Daglig leder, Medialounge AS.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1133″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Content Excellence – Vi fikk innsikt i hvordan DNB bygger sitt eget mediehus

Nina Hareide-Larsen, Divisjonsdirektør, DNB.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1136″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Content Marketing-strategi med kundens behov i fokus!

Helene Friis, Dep. Manager Digital & Direckt Marketing, Telenor Norge Mobil.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1125″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Reklame avbryter – innhold tiltrekker: Effektiv innholdsmarkedsføring i praksis

Håvard Haga, Daglig leder, Plapre AS.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1132″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Anatomy of an organic content marketing effort

Kristján Már Hauksson, Daglig leder, SMFB Engine.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1130″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Opplevelse er det nye produktet!

Anne Stokke, Divisjonsdirektør, Bouvet kundeopplevelse.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1129″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][vc_single_image image=»1128″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Bringing Stories To Life

  • Hør hvordan Djuice og Visit Denmark skapte gode resultater gjennom effektiv Content Marketing i praksis

Christian Enger, Co-Founder, Bonzaii AS.

Björn Audun Blöndal, Co-Founder, Bonzaii AS.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1127″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Effektiv Native Advertising og sponset innhold

Kristiane Roe Hammer, Leder Andi (Amedia Native og Digitale Inntekter).[/vc_column_text][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1138″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Hvordan lykkes med Influencer Marketing

Suksessfaktorene til merkevarer som bruker influencers for å lage innhold som engasjerer og konverterer

Lauga Oskarsdottir, Daglig leder, United Bloggers.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1139″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][vc_single_image image=»1140″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

Hvordan effektiv native advertising innfrir ambisiøse trafikkmål

  • Få innsikt i hvordan effektiv bruk av native advertising og kontinuerlig optimalisering innfridde målene om sterk trafikkvekst og gode resultater for ICA.

Jørgen Sørlie, Kommersiell direktør, Dagbladet.

Vigdis Nybø, Content Manager, RedInk.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_single_image image=»1137″ alignment=»center» border_color=»grey» img_link_target=»_self»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_column_text]

«Disse verktøyene hjelper meg å holde hodet over vannet»

Det mangler ikke på verktøy for å skape, publisere, distribuere, kommunisere, analysere, rapportere, finne, justere og repetere innhold i digitale kanaler. Mange opplever derimot at det mangler tid, kunnskap og ressurser. I løpet av 30 minutter vil Hans-Petter ta oss igjennom hvilke verktøy han bruker for å holde sitt over vannet.

Hans-Petter Nygård-Hansen, Kommunikasjonsrådgiver, KommFrem.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_separator type=»normal» position=»center» down=»30″][/vc_column][/vc_row]