Årets Jury

[vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_bottom=»15″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off»][vc_column width=»1/1″][vc_single_image image=»299″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Nils Petter Nordskar» image=»294″ img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded»][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»3″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FNils_P_Nordskar||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»3″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fno.linkedin.com%2Fin%2Fnordskar||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-home» icon_size=»32″ icon_margin=»3″ icon_color=»#5e5e5e» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:http%3A%2F%2Fwww.nordskar.no%2F||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]

En av gründerne bak Oslo Facebook Event i 2011, som i dag er blitt det årlige arrangementet Social Media Days. Han har lenge vært en av reklamebransjens mest kjente profiler med en rekke utmerkelser – som Gullblyanten, Årets Internettperson, æresmedlem i Kreativt Forum, m.m. Nils Petter er tekstforfatter, foredragsholder og forfatter.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Nina Hareide-Larsen» image=»378″ img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded»][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fninahareide||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fpub%2Fnina-k-hareide-larsen%2F14%2F5b4%2F18a||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]

Nina leder divisjonen Sosiale medier i DNB; Norges største bank og en av de største aktørene i det norske reklamemarkedet. Hun er ansvarlig for å ha bygd opp finanskonsernets egne mediekanaler, og står med det bak en markant vridning fra tradisjonell markedsføring til innhold i bankens egne kanaler. DNB har vunnet priser både nasjonalt og internasjonalt for deres arbeid med relevant og engasjerende innhold.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Hans-Petter N-Hansen» image=»297″ img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded»][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fhpnhansen||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fno.linkedin.com%2Fin%2Fhpnhansen||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-home» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#5e5e5e» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:http%3A%2F%2Fhanspetter.info%2F||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]En av Norges fremste på Content Marketing og digital kommunikasjon. Etter 16 år i IT-bransjen, de fleste i Cisco, flyttet Hans-Petter seg over til PR- og kommunikasjonsbransjen hvor han jobbet mellom 2011 og 2014 hos Gambit Hill + Knowlton Strategies og Geelmuyden Kiese.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_bottom=»30″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off»][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Meri Sørgaard» img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded» image=»363″][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fmerifoodface||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fmerisorgaard||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]Meri Sørgaard begynte i SMFB Engine tidlig 2014. Hun har bakgrunn i pedagogisk teori og har brukt det som sin tilnærming til sosiale medier og online markedsføring.

Meri har jobbet med kunder som bl.a IKEA, Orkla, Santander og Statoil. Nylig ble hun kåret til Årets Sosiale Medier Ildsjel på Social Media Days 2015, og ledet SMFB Engine til andreplass i kategorien «Beste sosiale mediebyrå».[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Erik Eskedal» image=»300″ img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded»][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Feskedal||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Feskedal||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-home» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#5e5e5e» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:http%3A%2F%2Ferikeskedal.com%2F||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]

Erik er digital strateg og byråleder i Iteo Digital AS. Han har 13 års erfaring med kommunikasjons, markedsføring og digitale strategier og har jobbet i selskaper som Visma, Affecto og Tele2. Han jobber med alt fra innholdsstrategier, konseptutvikling, digitale kanaler, måling og analyse og hjelper til daglig kunder som Dell, Onsager og Euro Business School i deres arbeid med å lykkes med digital kommunikasjon.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Marianne Skøien» img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded» image=»362″][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fmariannesko||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fmarianneskoien||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]Marianne er innholdsrådgiver og faglig leder for innholdsavdelingen i Trigger, og jobber til daglig med merkevarer som IKEA Norge, Norwegian og Telenor. Hun har bred erfaring innen innholdsmarkedsføring, og jobber både strategisk, konseptuelt og med ren innholdsproduksjon for egne kanaler.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=»row» type=»full_width» text_align=»left» background_image_as_pattern=»without_pattern» padding_bottom=»30″ bg_type=»no_bg» bg_grad=»background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%);» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_repeat=»repeat» bg_image_size=»cover» bg_img_attach=»scroll» parallax_sense=»30″ animation_direction=»left-animation» animation_repeat=»repeat» viewport_vdo=»off» enable_controls=»off» bg_override=»0″ parallax_content_sense=»30″ fadeout_start_effect=»30″ overlay_pattern_opacity=»80″ overlay_pattern_attachment=»fixed» multi_color_overlay_opacity=»60″ seperator_type=»none_seperator» seperator_position=»top_seperator» seperator_shape_size=»40″ seperator_svg_height=»60″ seperator_shape_background=»#ffffff» seperator_shape_border=»none» seperator_shape_border_width=»1″ icon_type=»no_icon» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ ult_hide_row_large_screen=»off» ult_hide_row_desktop=»off» ult_hide_row_tablet=»off» ult_hide_row_tablet_small=»off» ult_hide_row_mobile=»off» ult_hide_row_mobile_large=»off»][vc_column width=»1/3″][vc_single_image image=»295″ alignment=»center» style=»vc_box_rounded» border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Jørgen T. Helland» img_size=»full»][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fjorgenhelland||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fjorgenhelland||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]

Digital Marketing Specialist i Center of Marketing Excellence i Schibsted Classified Media. Jørgen jobber med markedsføring og merkevarebygging av Scibsteds rubrikksatsinger over hele kloden. Var digitalleder i Brandlab, og rådgiver i design- og kommunikasjonsbyrået Halogen hvor han bl.a. jobbet med digital merkevarebygging, strategi og forretningsutvikling, innholdstjenester og e-handel.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_single_image border_color=»grey» img_link_target=»_self» title=»Frida Marie Grande» image=»296″ img_size=»medium» alignment=»center» style=»vc_box_rounded»][ultimate_icons align=»uavc-icons-center»][single_icon icon=»Defaults-twitter-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#32acf2″ icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ffridamariepr||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-linkedin-square» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#1e73be» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:https%3A%2F%2Fno.linkedin.com%2Fpub%2Ffrida-marie-grande%2F4b%2F30b%2F4a8||target:%20_blank»][single_icon icon=»Defaults-home» icon_size=»32″ icon_margin=»5″ icon_color=»#5e5e5e» icon_style=»circle» icon_color_bg=»#ffffff» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ icon_link=»url:http%3A%2F%2Ffridamariegrande.no%2F||target:%20_blank»][/ultimate_icons][vc_column_text]

Frida Marie Grande studerer PR og samfunnspåvirkning på Markedshøyskolen, med fordypning i digital markedsføring. Hun har jobbet aktivt med foto og journalistikk de siste årene, og har etter påbegynt bachelor engasjert seg i flere frivillige verv innen kommunikasjon.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][/vc_column][/vc_row]