APSIS og Innometrics slår seg sammen for å lansere ”APSIS Open Marketing Hub”

Det digitale markedsføringsselskapet APSIS setter ny standard med ”APSIS Open Marketing Hub”, som gjør kunder i stand til fullt ut å kunne integrere markedsføring – på egne premisser.

Det er en stor utvikling mot mer målrettede og datadrevne løsninger for markedsføring, som gjør markedsførere i stand til å kommunisere med kunder på et mye dypere individuelt nivå. Likevel viser det seg at selv om en slik visjon er forankret og verdt sin oppmerksomhet, så er det altfor mange implementeringer for dette som ikke fungerer.

mattias_ward

Mattias Ward

”Selv om konseptet med integrerte knutepunkt for markedsføring er attraktivt for markedsførere, så viser det seg at implementering av eksisterende løsninger er både ineffektivt og veldig kostbart, og dette er noe vi nå skal endre. De fleste løsningene er lukkede systemer som i teorien kan gjøre svært mye, men når alt kommer til alt, så er det svært få markedsførere som lykkes med å levere i henhold til planene sine. Vi tror at eksisterende løsninger i markedet bidrar til at implementering og utførelse blir unødvendig tidskrevende og smertefullt. Vårt mål er å gjøre kunder i stand til å velge systemer som er mer effektive for sine behov og å knytte disse sammen, slik at de kan sikre mer sømløse markedsføringsaktiviteter”, sier Mattias Ward, CEO i Innometrics.

Lanseringen av APSIS Open Marketing Hub kommer som følge av APSIS´ fusjon med Innometrics, som er et erfarent selskap innen dataintegrasjoner og skyløsningsteknologi for markedsførere.

anders_frankel

Anders Frankel

”Fusjonen gir oss mer enn teknologi. Den gir oss uvurderlig kompetanse innen datadrevet markedsføring i et åpent konsept. Etter å ha sett store utfordringer hos kunder som prøver å tilpasse sin markedsføring til lukkede systemer, forstod vi at et åpent knutepunkt for markedsføring gir stor verdi. Vi kan tross alt bare oppnå suksess dersom kundene våre gjør det”, sier Anders Frankel, CEO i APSIS.

Hovedforskjellen mellom APSIS Open Marketing Hub og løsninger som foreløpig dominerer markedet, er at eksisterende løsninger krever at man legger mesteparten av markedsføringsløsningene til én leverandør (noe som forårsaker store og vanskelige kompromisser), mens APSIS nå gjør markedsførere i stand til å knytte sammen løsningene de har for markedsføring til virkelig å lage skreddersydd og personifisert kommunikasjon.

Fusjonen mellom APSIS og Innometrics er gjeldende umiddelbart.

 

Spørsmål om pressemeldingen rettes til:

Anders Frankel, grunnlegger og CEO i APSIS, anders.frankel@apsis.com,
+46 70- 5712588.

Mattias Ward, grunnlegger og CEO i Innometrics, mward@innometrics.com, +46 76-8899099.

 

Om APSIS
APSIS er et digitalt markedsføringsselskap som tror på å gjøre kundene sine i stand til å drive med storartet markedsføring. Spesialisert innen e-postmarkedsføring, marketing automation, lead management og e-handel, tilbyr APSIS nettbaserte løsninger for markedsføring til mer enn 5000 kunder globalt. For mer informasjon, se www.apsis.com.

Om Innometrics
Innometrics eksisterer for å endre hvordan man driver nettbasert markedsføring. Med kontorer i Stockholm og London, gir Innometrics markedsførere globalt tilgang til enkeltprofiler til alle sine kunder, ved å dra data ut fra hver silo, utvikle disse i sanntid og muliggjøre svært personifisert markedsføring. For mer informasjon, se www.innometrics.com.

About the Author