APSIS går inn som samarbeidspartner i Content Marketing Norge

Nordens ledende leverandør på e-postmarkedsføring, APSIS, går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge i 2016.

Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen Content Marketing og Native Advertising i Norge. Bedrifter og personer skal kunne hente kunnskap om Content Marketing og Native Advertising. Samtidig skal man kunne orientere seg om de aktørene som tilbyr produkter og tjenester slik at man kan jobbe effektivt med Content Marketing.

Siden oppstarten i 2001, har APSIS utviklet seg til å bli den markedsledende leverandøren av digitale markedsføringsløsninger i Norden. De hjelper bedrifter til å effektivisere hverdagen og kommunikasjonen ut mot deres kunder og brukere. Gjennom personlige tilpassede løsninger, får også kundene en god og profesjonell brukeropplevelse.

moyfrid-oygardApsis har vokst raskt og har i dag 240 teknologiske og kreative fagfolk og har oppnådd over 6000 kunder på verdensbasis.

«Vi ønsker å bidra til å styrke det arbeidet som Content Marketing Norge gjør, og samtidig vise hvordan vi kan bidra til at bedrifter kan effektivisere sin satsing på Content Marketing. Våre ansatte har gjennom 15 år jobbet for å gjøre utfordringene innenfor markedsføring og kommunikasjon lettere for de ulike bransjene i næringslivet. Dette er kunnskap som vi gjerne deler. APSIS tilbyr produkter som har blitt viktigere og viktigere verktøy for bedrifter for å kunne kommunisere på en effektiv måte med sine kunder, og vi håper å kunne bidra til å vise dette til alle vi møter gjennom samarbeidet med Content Marketing Norge», sier daglig leder i APSIS Norge, Møyfrid Øygard.

– APSIS er en nordisk aktør som leverer produkter som er helt avgjørende for at en bedrift skal kunne jobbe langsiktig og strategisk med Content Marketing. Det å få lov til å kommunisere effektivt, holde dialogen med sine kunder og gi verdifull kunnskap og kompetanse gjennom e-post, er noe som enhver aktør som jobber med Content Marketing bør satse på. De som signerer på å motta et nyhetsbrev, gjør dette for at de ønsker å motta informasjon fra en bedrift. Kunden ønsker å motta nyhetsbrev med kunnskap og kompetanse fra deg som bedrift. I dette ligger det et stort ansvar, hvor kundene får en forventing og etter hvert stiller krav til at bedriften leverer kontinuerlig verdi. Vi gleder oss til å få med APSIS som en aktiv samarbeidspartner, og vi er sikre på at de kan tilføre bransjen og alle bedriftene mye verdifull kunnskapen og kompetansen, sier Ola Hanø, daglig leder i Content Marketing Norge.

I løpet av 2016 kan du møte APSIS på alle arrangementene til Content Marketing Norge.

e-postmarkedsføringØnsker du å lære mere om e-postmarkedsføring, så kan du laste ned Apsis håndbok.

 

Les også:

About the Author