Adresseavisen Brand Studio går inn som samarbeidspartner til Content Marketing Norge

Adresseavisen Brand Studio går inn som offisiell samarbeidspartner til Content Marketing Norge.

Adresseavisens content marketing-byrå Brand Studio, er organisert som egen enhet i Adresseavisen, og har ingen tilknytning til redaksjonen i Adresseavisen.

Brand Studio produserer og leverer kvalitetsinnhold, kurs, rådgivning og markedsføringsstrategi for merkevarer i Midt-Norge, men samarbeider også med Brand Studio-satsinger i Oslo, Bergen, Stavanger og Kristiansand for å kunne sikre økt nasjonal gjennomslagskraft.

Brand Studio ledes av innholdssjef Atle Bersvendsen og innholdsutvikler Michelle Bjellmo. Begge er erfarne journalister og tidligere redaktører for adressa.no og trd.by.

Michelle Bjellmo

Atle Bersvendsen

 

– Brand Studio er et uavhengig studio med kundens utfordringer i fokus. Vi skal være den viktigste rådgiveren for næringslivet i Midt-Norge i en tid med store endringer, nye utfordringer og mange nye muligheter. Målet vårt er at vi i Brand Studio skal levere den nødvendige kunnskapen og strategisk rådgivning som vil være til det beste for våre kunder som skal satse på Content Marketing og Native Advertising.  Dette er også grunnen til at vi ønsker å inngå et samarbeid og en sterkere satsing på kompetanseutvikling med Content Marketing Norge, sier innholdssjef Atle Bersvendsen.

 

Tar sertifiseringordningen Content Marketing Manager til Trondheim

Adresseavisen Brand Studio ønsker å bidra til økt kunnskap om Content Marketing, og det som er nødvendig kompetanse for å kunne satse aktivt på innholdsmarkedsføring. Derfor har vi tatt initiativ til å få sertifiseringsordningen i Content Marketing Manager til Trondheim. Dette er et seks-dagers sertifiseringskurs med mange av Norges og Nordens fremste aktører innenfor innholdsmarkedsføring og Native Advertising som fagansvarlige. Adresseavisen Brand Studio vil også bidra faglig innenfor innholdsutvikling og god Native Advertising.

Content Marketing Norge er en kunnskaps- og kompetansearena innen denne markedsdisiplinen i Norge. Her skal bedrifter og personer kunne hente kunnskap om Content Marketing, Native Advertising og Influencer Marketing.

Les mer om Content Marketing Manager i Trondheim.

Adressa Brand Studio vil du møte på Content Marketing Norge sine møteplasser gjennom året:

  • Content Marketing Manager – Norges eneste sertifiseringskurs.
  • Epic Content Marketing – Den årlige konferansen innenfor Content Marketing og verdiskapende kommunikasjon i Norge.
  • Smart Marketing – Konferanse om hva som til enhver tid er smart markedsføring og effektiv distribusjon av innhold.
  • Influencer Marketing – Årlig arrangement med fokus på hvordan jobbe med opinionsledere og hvordan ledere kan bygge seg eller sin bedrift opp som en Thought leader / kategorileder innenfor sin bransje.
  • Content Insight – Her finner du artikler som gir kunnskap og innsikt om Content Marketing.
  • Content Marketing Awards – Bransjens store årlige prisutdeling for å fremme det beste av det beste innenfor content marketing.

Målet med Content Marketing Norge:

Vi skal bidra til å skape en oversikt over bransjen og de ulike bedrifter og personer som jobber med innholdsmarkedsføring. Vi tilbyr digitale og fysiske møteplasser hvor bedrifter og personer kan hente kunnskap og kompetanse gjennom hele året.

About the Author